Tema: Re: new BMW
Autorius: svyt
Data: 2015-07-27 22:22:50
Per 20 metu taip. Tik velgi, jei jau imt nauja masina tai tik
 elektrine, jau po 10 metu vidaus degimo gali but genamos is
 miestu mokesciais ir ribojimais.
Juolab tesla man ir simpatiska
 ne vien isvaizda bet ir parametrais. Tik kaip ten sildymas-
 kondicionavimas realizuotas? Nebus kad atsisedi prie -30, akumu
 tik 20 proc like (svino akumu, licio isvis berods 0), kol
 atitirpini langus jau akumas tuscias.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----