Tema: Re: new BMW
Autorius: svyt
Data: 2015-07-26 07:47:21
As priprantu prie automobiliu ir man gaila keist kol visai
 nesuluzta. Juolab bunu puse masinos pakeites ir viska apie ja
 zinau, zinau iki kiek galiu ja pasitiket. Is tikro nezinau ar
 labiausiai butent jo noriu, galimybiu rasciau, bet kaip
 emigrantas rase, reikia susideliot prioritetus ko as noriu
 labiausiai, nes viskam ko noriu galimybiu nepakanka.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/