Tema: Re: new BMW
Autorius: Zhegonskas
Data: 2015-07-23 09:04:45
On 2015-07-22 18:13, svyt wrote:
> Tada praliotas, nematyt man naujo semako. Kas menesi moket imoka
>   tokia kiek kainuoja senas petakas (e34) nesinori, geriau vis kita
>   tada kas menesi pirkinet.
> Atai, sita, lyg tai anksciau buvo, kad duoda kredita iki kol
>   masinai sueis 10 ar tai 11 metu, kas naujai butu 10 ar 11
>   metu.

nebudavo masinom zinok niekad daugiau 5 metu. tie 10 - 11, tai jei imi
senesne, tai nefinansuos daugiau - t.y. jei 8 metai, tai gali gaut
lizinga 2 metams ir viskas. naujoms terminas standartiskai 5 metai man
atrodo, gal kas ir prasitesdavo, bet kad siaip standartiskai visi 3-4
metams ima su likutine, nes nevazineja gi niekas ilgiau.

rimtai imtum kokiai 15 metu simaka? o tolkas? 2 metus vazineji su
"nauju", 3 su "apyshustriu", po to jau su "spol huja" dar 3-4 metai, o
po to vistiek su "senu kibiru" - o moki ir paskutiniais metais kaip "uz
nauja" :)