Tema: Re: new BMW
Autorius: spakainas
Data: 2015-07-21 13:33:14
Garsas variklio geras - yamaha pagal spec užsakymą darė, glavnas celikos
šefas norėjo kad garsas būtų kaip F1 :F Nu ir ten šiaip toks visoks
playsteišinas gaunasi. Po pusę lemo jevrejikų pardavinėja ir vistiek į
minusą eina, tobiš ne marketingas kainą išpūtė bet grynas inžineringas -
kas jau savaime yr zjb iš principo.
Nu ką, pasvaigau, aijnu dirPt.