Tema: Re: Kur ezi pirkti e39tam?
Autorius: 911
Data: 2014-11-26 23:11:17
 "kietindavau pakabas, nes masina stabilesne ypac ant zvyro ar duobetam kely"
viena is tu fraziu kur galima numirt besijuokiant.. ;))
bent suvoki realiai ka cia parasei? ir kaip tu tas pakabas kietindavai savo tiem dapistiem ziguliam? pririsdamas galini tilta kad pilno xodo neturetu ir spyruokliu per duobes nepamestum?:))
blet svytai kamon, tu bent kelis procentus suzinotum kaip kas veikia siais laikais o ne pries 30metu , sprogtu galva.