Tema: Re: Kur ezi pirkti e39tam?
Autorius: svyt
Data: 2014-11-20 08:16:47
Jei buvo garsai greiciausiai ivores. Jos nevisada lengvai
 keiciasi. Restauruoto nebijociau imti, ar deveto, jie jei
 kokybiski laiko labai ilgai. Kazkaip man vis su e28 budavo, tik
 nusipirkus tekdavo keist, buvau ismokes naglai islupti nieko
 neardzius, imdavau savartynini uz 50 litu ir paskui 4-6 metus ji
 pamirsdavau iki pat masinos nukeliavima savartynan. Jei ivores
 geros, sepeteliu keitimas su isemimu berods 30 litu.

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/