Tema: Re: Kur ezi pirkti e39tam?
Autorius: svyt
Data: 2014-11-26 19:23:01
Niekas nebarska ir pas mane. Spyruokles nemazai kur buvo, draugas
 irgi tokia pat turi irgi spyruokles.
 Kad kietoka masina nekrato tai subjektyvu, jaunystej as ir
 kietindavau pakabas, nes masina stabilesne ypac ant zvyro ar
 duobetam kely. Dabar pradejau konforta vertint labiau nei
 sportiskuma. Ten greiciausiai viskas tvarkoj, tik pasiskundziau
 kad man kietoka, ir cd ceindzeris sokineja energingiau
 prasivaziavus. Kai ji atjungiau ir nieks nereaguoja i duobes tai
 gal ir ne taip baisu. Uzknisdavo kai po kiekvienos duobes lauki
 skipo ar kol isvis pakibs (tada pasileidzia ji isjungus-atjungus)

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/