tai, kad, blet, diržai ilgiau laiko. Ir ne prie dėžės įdėti On 2014.10.13 22:56, Igaliotinis wrote: > nu blet, biski zostai grandine keist lyg butu dirzas. zodziu ner cia net > ka diskutuot. ir grandine tai tik vienas is gedimu. > > > "911" <911@gmail.com> wrote in message > news:m1gdkm$2kd$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai pasiemi pasikeiti ir vaziuoiji laimyngas toliau jei jau taip >> galvojasi, o 20metu senumo neaiskios kilmes lavonui tai aplamai >> belekas gali nutint, net nespejus pagalvot ;)) >> >> "Igaliotinis" <i_nospam@spam.cllp> wrote in message >> news:m1gdha$2g8$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu bet sutik, paemus koki nx7x su 100k ir vaziuojant vis galvot, kad va >>> galbut jau tuoj tik pyst ir nutruks grandine tai kazkaip nx, ka ? >>> >>> "911" <911@gmail.com> wrote in message >>> news:m1g641$sef$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai atitinkamai + ekologija, ekonomija, ag, nm etc etc >>>> Nelabai matau ka lygint as net.. >>>> >>>> as jau 100kart rasiau tai parasysiu 101, kazkada buvo stebkulas 1,6d, >>>> 1,6td buvo blogas nes su turba ir kai prades gest tai pize, paskui buvo >>>> blogas tdi, paskui PD nu ir taip toliau... Niekur nesidesi, neliksi >>>> gi su >>>> ta audi100 85m visam gyvenimui.. nu tai pagal tai ir vertini.. o plius >>>> dadejus visus papildomus pliusus ka gauni, ner ten jau taip blogai, >>>> o kad >>>> vaziuos max 150k VISI .. nu tai gerai ataususio specialisto >>>> pasvaigimas.. >>>> ;)) >>>> >>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>> news:m1fqmk$itt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na gal kam ir krastos murziu pasisakymai primena pensininku kalbas kad >>>>> "prie >>>>> smetonos obuolys buvo gardesnis" bet deja kazhkiek tiesos yra. >>>>> esme kad technika sudetingeja ne procentais o kartais o kokybe >>>>> negereja. >>>>> Todel didesne gedimu tikimybe. Kokie buvo kuro/turbo slegiai pas e39 >>>>> dyzelius, e60 ir dabar pas F10? DPF atsiradimas sumazhino problemu >>>>> kieki >>>>> ar >>>>> padidino? deja padidino. Su adblue bus tas pats. >>>>> Toliau - paimkim pvz S55. direct injection, biturbo, valvetronic, >>>>> vanos, >>>>> high rev. Taip, tai ne laiptai o liftas, bet kyla abejoniu ar bus >>>>> patikimas >>>>> liftas kai gesti realiai yra _daug_kam_. Kas del N47/N57 tai kazhkokia >>>>> mistika - vos tik grandines gale pradejo deti ale amzhinos taip ir >>>>> pradejo >>>>> trukinet, nesuprasi ar jie cia specialiai taip :)) Pas kokius bmw >>>>> motorus >>>>> trukinejo grandines praeityje? Jei grandine susidevejus reishkia >>>>> motorui >>>>> ATA >>>>> 600-800kkm. >>>>> >>>>> "911" wrote in message news:m174jj$uph$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> audi? ;) >>>>> kurie? >>>>> >>>>> eilinis nesamoniu kampelis, cia lygiai kaip kad kazkoks karstos >>>>> murzius >>>>> kazkam palojo kad nuo 2010 visi bmw motorai laiko 150k tai todel teks >>>>> pirkt >>>>> audi.. ;))) >>>>> ble jum nejuokinga? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:m16ngl$rcf$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> taip jau kokia 40 paskutinių metų >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2014.10.09 15:39, Invertuota panda wrote: >>>>>>> On Thu, 9 Oct 2014 03:42:54 -0600, "Igaliotinis" >>>>>>> <i_nospam@spam.cllp> >>>>>>> wrote: >>>>>>>> del paskutinio komentaro pritariu. del statistikos tik is dalies. >>>>>>> >>>>>>> Ten tipo varikliai kažkaip magiškai geresni? >>>>>>> >>>>>> >>>>>