na gal kam ir krastos murziu pasisakymai primena pensininku kalbas kad "prie smetonos obuolys buvo gardesnis" bet deja kazhkiek tiesos yra. esme kad technika sudetingeja ne procentais o kartais o kokybe negereja. Todel didesne gedimu tikimybe. Kokie buvo kuro/turbo slegiai pas e39 dyzelius, e60 ir dabar pas F10? DPF atsiradimas sumazhino problemu kieki ar padidino? deja padidino. Su adblue bus tas pats. Toliau - paimkim pvz S55. direct injection, biturbo, valvetronic, vanos, high rev. Taip, tai ne laiptai o liftas, bet kyla abejoniu ar bus patikimas liftas kai gesti realiai yra _daug_kam_. Kas del N47/N57 tai kazhkokia mistika - vos tik grandines gale pradejo deti ale amzhinos taip ir pradejo trukinet, nesuprasi ar jie cia specialiai taip :)) Pas kokius bmw motorus trukinejo grandines praeityje? Jei grandine susidevejus reishkia motorui ATA 600-800kkm. "911" wrote in message news:m174jj$uph$1@trimpas.omnitel.net... audi? ;) kurie? eilinis nesamoniu kampelis, cia lygiai kaip kad kazkoks karstos murzius kazkam palojo kad nuo 2010 visi bmw motorai laiko 150k tai todel teks pirkt audi.. ;))) ble jum nejuokinga? "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m16ngl$rcf$2@trimpas.omnitel.net... > taip jau kokia 40 paskutinių metų > > > On 2014.10.09 15:39, Invertuota panda wrote: >> On Thu, 9 Oct 2014 03:42:54 -0600, "Igaliotinis" <i_nospam@spam.cllp> >> wrote: >>> del paskutinio komentaro pritariu. del statistikos tik is dalies. >> >> Ten tipo varikliai kažkaip magiškai geresni? >> >