Tema: Re: f10 535xi
Autorius: Arnas
Data: 2014-10-13 09:15:48
na gal kam ir krastos murziu pasisakymai primena pensininku kalbas kad "prie 
smetonos obuolys buvo gardesnis" bet deja kazhkiek tiesos yra.
esme kad technika sudetingeja ne procentais o kartais o kokybe negereja. 
Todel didesne gedimu tikimybe. Kokie buvo kuro/turbo slegiai pas e39 
dyzelius, e60 ir dabar pas F10? DPF atsiradimas sumazhino problemu kieki ar 
padidino? deja padidino. Su adblue bus tas pats.
Toliau - paimkim pvz S55. direct injection, biturbo, valvetronic, vanos, 
high rev. Taip, tai ne laiptai o liftas, bet kyla abejoniu ar bus patikimas 
liftas kai gesti realiai yra _daug_kam_. Kas del N47/N57 tai kazhkokia 
mistika - vos tik grandines gale pradejo deti ale amzhinos taip ir pradejo 
trukinet, nesuprasi ar jie cia specialiai taip :)) Pas kokius bmw motorus 
trukinejo grandines praeityje? Jei grandine susidevejus reishkia motorui ATA 
600-800kkm.

"911"  wrote in message news:m174jj$uph$1@trimpas.omnitel.net...

audi? ;)
kurie?

eilinis nesamoniu kampelis, cia lygiai kaip kad kazkoks karstos murzius 
kazkam palojo kad nuo 2010 visi bmw motorai laiko 150k tai todel teks pirkt 
audi.. ;)))
ble jum nejuokinga?



"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:m16ngl$rcf$2@trimpas.omnitel.net...
> taip jau kokia 40 paskutinių metų
>
>
> On 2014.10.09 15:39, Invertuota panda wrote:
>> On Thu, 9 Oct 2014 03:42:54 -0600, "Igaliotinis" <i_nospam@spam.cllp>
>> wrote:
>>> del paskutinio komentaro pritariu. del statistikos tik is dalies.
>>
>> Ten tipo varikliai kažkaip magiškai geresni?
>>
>