Tema: Re: f10 535xi
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-10-13 21:04:11
nu tai gal ir toliau papigiai štampuoja su sena įranga :)

Gal dar visokius įtempėjus pigiau peroptimizavo.

On 2014.10.13 19:37, Arnas wrote:
> ta pati ganda girdejau ir apie bmw grandines. o ar tiesa nezinau. Kas
> erzina kad kai prasidejo 2007 metais ta nesamone tai neaishku kada
> baigsis (ar gal jau baigesi?) nes nu jei suklydai ok, pasitaisei,
> pakeitei iranga etc. bet kai metai is metu gaminami kevalai su
> trukinejanciom grandinem tas mitas apie susidevejusia iranga pradeda
> nebelipti.
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:14909ec6738.5212804172402527493@news.omnitel.net...
>
> On Sun, 12 Oct 2014 23:15:46 -0700, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>> liftas kai gesti realiai yra _daug_kam_. Kas del N47/N57 tai kazhkokia
>> mistika - vos tik grandines gale pradejo deti ale amzhinos taip ir
>> pradejo trukinet, nesuprasi ar jie cia specialiai taip :)) Pas kokius
>> bmw motorus trukinejo grandines praeityje? Jei grandine susidevejus
>> reishkia motorui ATA
>
> Tai arba perka jas iš tų pačių tiekėjų kaip ir VAG'as (tikėtina) arba
> perskaičiuojant mazgą padarė esminę klaidą.
>
> Pvz VAG'o problema buvo tame, kad tiekėjai biški paoptimizavo savo
> investicijas į gamybą (matyt nusidempingavo) ir neatnaujino
> susidėvėjusios įrangos. Ko pasekoje gavosi nekokybiškos grandinės.
>