nu tai gal ir toliau papigiai štampuoja su sena įranga :) Gal dar visokius įtempėjus pigiau peroptimizavo. On 2014.10.13 19:37, Arnas wrote: > ta pati ganda girdejau ir apie bmw grandines. o ar tiesa nezinau. Kas > erzina kad kai prasidejo 2007 metais ta nesamone tai neaishku kada > baigsis (ar gal jau baigesi?) nes nu jei suklydai ok, pasitaisei, > pakeitei iranga etc. bet kai metai is metu gaminami kevalai su > trukinejanciom grandinem tas mitas apie susidevejusia iranga pradeda > nebelipti. > > "Invertuota panda" wrote in message > news:14909ec6738.5212804172402527493@news.omnitel.net... > > On Sun, 12 Oct 2014 23:15:46 -0700, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >> liftas kai gesti realiai yra _daug_kam_. Kas del N47/N57 tai kazhkokia >> mistika - vos tik grandines gale pradejo deti ale amzhinos taip ir >> pradejo trukinet, nesuprasi ar jie cia specialiai taip :)) Pas kokius >> bmw motorus trukinejo grandines praeityje? Jei grandine susidevejus >> reishkia motorui ATA > > Tai arba perka jas iš tų pačių tiekėjų kaip ir VAG'as (tikėtina) arba > perskaičiuojant mazgą padarė esminę klaidą. > > Pvz VAG'o problema buvo tame, kad tiekėjai biški paoptimizavo savo > investicijas į gamybą (matyt nusidempingavo) ir neatnaujino > susidėvėjusios įrangos. Ko pasekoje gavosi nekokybiškos grandinės. >