poxui ta merkel su visais briuseliais. juk du puristai su kregzhdem nepatenkyti. On 2013-11-04 09:11:48 +0000, spakainas said: > Aš tai įsivaizduoju kad dėl evrosajūzo ekologinių triedalų čia tie 3 > cilindrai, tipo įpirdolint mažalitražinį varikliuką, su kuriuo > ekologijos testus įmanoma būtų praeit, tuo pačiu jį užbombinant kad > kažkiek valintų. Tai gaunasi kaip ir kompromisas: ramiai važinėjant - > ekalogyjE, paspaudi daugiau - kažkiek važiuoja. Čia nori nenori jie tam > tikrą procentą tokių turės parduot, kad įsipaišyt į co2 gramus. Galingi > "normalūs" varikliai bus raritetas ir prabanga, neveltui Merkel ten > visus bybiais šeria į kairę ir dešinę. > > 2013.11.03 19:57, Arnas rašė: >> o kuom blogai tie 3 cilindrai? dinamines charakteristikos bus >> neprastesnes nei 2003 2.0d dyzelio. jus cia del garso? bjaurus tas >> garsas daugumos dyzeliu ir 4 ir 6 cyl, gal V8 ir up kazhkuom geriau >> bet V8-V12 dyzeliai nera labai populiarus kolkas ir neaishku ar bus >> populiarus ateity. audi R8 dyzelis taip ir liko konceptu, bmw V8 dyzeliu >> jau senokai nebegamina, pas audi Q7 V12 nustotas gaminti praejusiais >> metais. Neskaitant viso dyzeliu renesanso, vartotoju nepavyko itikint >> kad dyzelis - prabangos preke. O jei dyzelinis 3 cil pitakas bus >> pigesnis nei +- analogishkas benzas manau jis parsidavines neblogai.