Tema: Re: omg omg omfg!
Autorius: padugne
Data: 2013-11-03 09:01:25
On Sat, 02 Nov 2013 20:15:37 +0200, Dainiushas wrote:

> aš net ir ne apie tai. O apie tai, kad 1.5 nėra tokia maža kubatūra, kad
> pistis su trim cilindrais ir visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Na bet
> gal jiems ten kažkas ir susitaupys....

Tikslas yra ne qbatoora, o butent 3 cilindrai. Arba dar maziau. Kai
sugalvos kaip pakankamai "paslept" varikli su 1 cilindru, tai tokius ir
darys. Na o garsa gausi is garsiakalbiu, tas pac bnv jau aktyviai i tai
investuoja pinigus :)

Kas del 3 cilindru, tai ziauriai apsimoka, skaityk sutaupai puse
savikainos.

> Nors, kita vertus, tai giliai px :D

Pala, pac po to verGsi, kad normaliu 5er turgui ne su ziburiu nerasi :)

--
kthxbai.