Tema: Re: omg omg omfg!
Autorius: ManXP
Data: 2013-11-03 16:52:23
Apie ultra poreiki, ar tai, kad skiriu, kur yra kazkiek komforto ir
valinimo, ar ne? :) O realiai, tai neturiu jokio supratimo ka galima nupirkt
siai dienai uz protinga kaina. Pries kelias savaites buvau apziuret S'a, nes
nusprendziau, kad jau uzpiso. Kaip ir zjb, bet 0 emociju. Tai ir browsinu
taip pasiulymus kas savaite jau turbut kokius metus :)

"zhegonskas"  wrote in message news:l53l8o$t4q$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir tas kashkai edition way geriau bus uz sena range'a ar rx'a. as
mielai keisciau, tu irgi. anksciau dar tikejau ten tais tavo
pasvaigaliojimais "apie ultra komforto ir valinimo poreiki", bet kai
jau pora metu vazineji su rx'u, tai nebetikiu :)