Aš tai įsivaizduoju kad dėl evrosajūzo ekologinių triedalų čia tie 3 cilindrai, tipo įpirdolint mažalitražinį varikliuką, su kuriuo ekologijos testus įmanoma būtų praeit, tuo pačiu jį užbombinant kad kažkiek valintų. Tai gaunasi kaip ir kompromisas: ramiai važinėjant - ekalogyjE, paspaudi daugiau - kažkiek važiuoja. Čia nori nenori jie tam tikrą procentą tokių turės parduot, kad įsipaišyt į co2 gramus. Galingi "normalūs" varikliai bus raritetas ir prabanga, neveltui Merkel ten visus bybiais šeria į kairę ir dešinę. 2013.11.03 19:57, Arnas rašė: > o kuom blogai tie 3 cilindrai? dinamines charakteristikos bus > neprastesnes nei 2003 2.0d dyzelio. jus cia del garso? bjaurus tas > garsas daugumos dyzeliu ir 4 ir 6 cyl, gal V8 ir up kazhkuom geriau > bet V8-V12 dyzeliai nera labai populiarus kolkas ir neaishku ar bus > populiarus ateity. audi R8 dyzelis taip ir liko konceptu, bmw V8 dyzeliu > jau senokai nebegamina, pas audi Q7 V12 nustotas gaminti praejusiais > metais. Neskaitant viso dyzeliu renesanso, vartotoju nepavyko itikint > kad dyzelis - prabangos preke. O jei dyzelinis 3 cil pitakas bus > pigesnis nei +- analogishkas benzas manau jis parsidavines neblogai.