Tema: Re: minkshtos zhiemines padangos sux and mas dai
Autorius: FX
Data: 2009-03-18 23:42:56
O pala DSC gi keliais lygiais ten atsijungineja, pirmas lygis kai paspaudi
myguti o antras lygis jei paspaudes kazhkiek palaikai... pas mersa
atsijungia antibuksas ir stabilumo kontrole kartu per paspaudima bet
trikampiukas vistiek erzinanchiai skydelyje mirksi parodydamas kad visgi
slysti ar vazhiuoji kasdamasis.

FX