Nu ne, net antibuksas vasara kai sukibimo navalam prasisukus ratams prigesina bet jei tam momentui gazas yra ymintas y dugna jis leidzhia toliau sukti ir realiai labai simbolishkai tik kishasi y variklio darba bei uzhmina stabdzhius ant galiniu ratu... Esme ta jei ish vietos yminu kazhkiek gazo ir prasisuka ratai jis staigiai viska nugesina bet jei ish vietos ylauzhiu kickdown'a jis tiek negesina kiek tai daro paspaudus kad ir iki 90% gazo pedalo padeties. Po pedalu jauchiasi toks kaip mygtukas kai ispaudzhiu pedala iki galo dar yra minimali riba kuria dar damynus jauchiasi lyg pasispaustu mygutis kokstai, tai vat kai ant tos ribos uzhminu antibuksas ir ESP mazhiau pisa prota nei iki to momento. Del ESP ir antibukso tikrai viskas OK nes taip mashina elgiasi nuo pat to momento kai paemiau, zhiema turejau kelias ekstra situacijas ir viska sistemos tvarke kaip reikia, apledejusioje aikshteleje zhaidzhiant su ESP irgi viskas buvo OK jokiu nusiskundimu ar nukrypimu. FX "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gpr6oe$pd$1@trimpas.omnitel.net... > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:gpqjbg$sj5$1@trimpas.omnitel.net... >> Na pas mane vingyje ant slidzhios dangos naxalinant gaza ESP ir >> antibuksas leidzhia bishki daugiau prasukti ratus jei gazas imintas y >> dugna ir y pachiu ratu sukimasi kishasi mazhiau bei retesniais >> intervalais nei tai butu jei gazo nespauschiau iki dugno, tokiu atveju >> ishvis motoras butu prigesintas ir > Nebus kazkas sugede? Tvarkingai dirbanti ESP nedaleidzia jokio prasukimo. > > > Jaegermeister >