Tema: Re: minkshtos zhiemines padangos sux and mas dai
Autorius: FX
Data: 2009-03-18 12:45:04
Na pas mane vingyje ant slidzhios dangos naxalinant gaza ESP ir antibuksas
leidzhia bishki daugiau prasukti ratus jei gazas imintas y dugna ir y pachiu
ratu sukimasi kishasi mazhiau bei retesniais intervalais nei tai butu jei
gazo nespauschiau iki dugno, tokiu atveju ishvis motoras butu prigesintas ir
kristu greitis vazhiavimo tokiu atveju tektu tik baronke sukioti kur nori ir
kur reikia...

Siemense ant ledo shia zhiema kai bandzhiausi, vazhiuojant ratu ant
plikledzhio ESP pastoviai mirksi ir neina didinti greichio bet mashina
laikosi krypties pagal vaira... o jei toliau taip judedamas inpisu gaza y
dugna jis prasuka ratus subine kiek slysteli ir po to ESP vel prigesina tiek
kiek reikia... su ishjungtu esp tokiu radiusu ratu nesugebejau vazhiuoti net
itin shvelniai operuodamas gazu.

FX