Tema: Re: minkshtos zhiemines padangos sux and mas dai
Autorius: FX
Data: 2009-03-18 12:02:10
:)))))))))))) ash jau zhinau kame esme... pas BMW antibuksas ir stabilumo
kontrole suprograminta kaip pas kai kuriuos japonus... va tau Arnai
pavyzdukas:

plikledis, tu bandai kirsti sankryzha ir esi shalutiniame kelyje o
pagrindiniame vyksta intensyvus eismas... pajudi ish vietos ir antibuksas
tau sumirksi bei nugesina motora bei uzhstabdo ratus kai tu esi shiek tiek
yvazhiaves y sankryzha be to anos gudrios sistemos neleidzhia tau begetis
taip greit kaip nori nes jos mato praslydima kazhkurio rato... tada kazhkas
vazhiuojantis pagrindiniu keliu tave nupisa nuo vaizdo nes tu netiketai
yvazhiuoji i sankryzha ir pradedi letai judeti ir finalas aishkus...

Pas mane antibuksas daro viska analogishkai apart to kad jei ash matau jog
geriau jau su prasisukanchiais ratais nei letai judeti inpisu gaza y dugna
ir nepatikesi bet sistema man leidzhia prasukineti ratus tik vos vos
kishdamasi y variklio darba... ESP taip pat leidzhia minimaliai slysti jei
ash akseleruoju vingyje tol kol nepasiekiu tam tikro pasisukimo kampo ir
nepriarteju prie programoje numatytos pavojingos ribos.

FX