Tema: Re: roadsteris/coupe
Autorius: Arnas
Data: 2012-08-03 10:44:25
"tobulas" motoras, 5 litrai ir 320ag :)))) sedynes su spyruoklem
tikriausiai?

"Dede_Pranas"  parašė naujienų news:jue0eu$9ig$1@trimpas.omnitel.net...

pize kazia, taig prisiminiau!!!
SL tau reikia, gerai uzlaikyto.
imho vienas graziausiu roadsteriu ever, iki siol yra neuzgainiuotu
egzemlioriu, bei paieeskojus telpa I biudzeta :)
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-sl500-5-0-l-kabrioletas-2324399.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-sl500-5-0-l-kabrioletas-2324440.html

p.s. jau seniai sau paimciau, bet su dviem vietom niekaip neissiversiu,
taigi teko isbraukt is saraso.

"Toxis"  wrote in message news:ju6seq$5kd$1@trimpas.omnitel.net...

taigiva pakeitus gyvenamaja vieta, teks pirkt antra autotransporto
priemone... kadangi ji bus skirta tik darbas<->namai + pasidzhiaugt
savaitgali:)
noriu kazhko su dviem vietom, galu varomu... ale vat piniginiai pajegumai
gausiai kulkus - max 20-30klt
pradzhiai zhiurejau I z3, shiandien pazhiurejau, kad jau ir z4 gaunasi, dar
buvo minchiu apie boxer'I , zhmona nori slk, man jos grazhios tik nuo 2005
(berods ar 2004), bet blyn, jei imsiu shita, tai jauchiu matysiu ja
savaitgaliais:)... labiausiai aishku noretusi z4 coupe, bet tam velgi bishki
netraukia pinigai:)
tiesa visa tai dar tolima ateitis, geriausiu atveju metu galas,
greichiausiai  kitu metu pradzhia, ar net kitas pavasaris (o gali but kad ir
toliau, priklauso kiek pinigu susimerks I namus:) taigi chia labiau
teoriniai pamastimai ateichiai.

Ka blogo apie shituos variantus girdejot (DeviL'as berods z3 turejo/turi?),
3ojkes coupe'o nesiulyt, grazhus man jie tik nuo 2006'tu, bet uzh tokia
kaina geriau imchiau z4 coupe'a:).
labiausiai domina turejusiuju kazhka panashaus ispudzhiai ir
pasibedavojimai, bet visi teoriniai pasvarstymai irgi welcome :)