Tema: Re: roadsteris/coupe
Autorius: DViL
Data: 2012-07-19 14:10:22
> Ka blogo apie shituos variantus girdejot (DeviL'as berods z3
> turejo/turi?),
> 3ojkes coupe'o nesiulyt, grazhus man jie tik nuo 2006'tu, bet uzh tokia
> kaina geriau imchiau z4 coupe'a:).
> labiausiai domina turejusiuju kazhka panashaus ispudzhiai ir
> pasibedavojimai, bet visi teoriniai pasvarstymai irgi welcome :)

Pas mane buvo Z3 M Coupe - paprasta, chuliganiska mashina, patogi.
Pagrindine problemos siu masinu (pries perkant savo - apziurejau kelias) -
galiniu ratu isvirtimas, t.y. nuo duobiu galiniai ratai atsistoja /----\ ir
dar suvedimas pabega (na kaip ir e30, nes galine pakaba ten nuo e30). Tai
kad butinai perkant varyk i ratu geometrija. Tai remontuojasi tik keiciant
galines sakes.
Ir dar, rinkis butinai su harman/kardon, nes siaip salone akustika ne super,
bet harman/kardon tai issprende:)
Girdejau is Z4 savininku - mashinai truksta draivo...