Tema: Re: roadsteris/coupe
Autorius: padugne
Data: 2012-07-20 00:33:58
On Thu, 19 Jul 2012 23:09:31 +0300, Dede_Pranas wrote:

> detales. Del porscho kazko nesu tikras.
>
> tas tiesa, taciau detaliu end-user kaina su gamybos kastais turi labai
> nedaug bendro.

Kadangi mes paprasti mirtingieji, tai snekam tik apie end juzer kaina.
Kas ten porsui kainuoja pagamint - totaliai px.

> sioje vietoje neverta gincytis, nes zinau sia rinka ne is pazistamo
> pasakojimu, uzsiiminejau tuo pakankami rimtai gana ilga laika.

Nematau del ko gincytis.

> Kita vertus, nematau kas ten pas juos kitaip, ipac kai jiem svarbu
> performancas, todel jei reikia rinktis tarp patvarumo ir performanco,
> tai prioritetas bus skirtas performancui.
>
> O kadangi kolega dairosi i pati pigiausia segmenta tai lediniu
> egzemplioriu tiketis neverta...
>

> Tu nustebtum, bet tas taip vadinamas performansas eiliniame porsche
> taves nenudziugins, cia kaip bmw su 2,0 varikliu.
> taciau technologijos naudojamos tokios pat kaip ir topiniuose
> variantuose (skirtingai nuo daugumos mainstream'o btw), todel ju
> patikimumas yra way geresnis.

Nori pasakyt, koks nors bnv davo topiniams variantams kainuoja kitokias
techologijas nei entry? Tipo kokie nors sailentai radikaliai kuom nors
skiriasi apart patiuninimo kieciau/minksciau?

As tai pvz net neabejoju, kad porsche savo gelzgaliams naudoja lygiai tas
pacias technologijas kaip ir likusi VAG'o grupe.

Va pvz fliukai mano, kad koksteriui pakeist sankaba ties 100tkm yra
"normalu". ~1200eur. Brangu? Kaip kam.

http://www.pff.de/porsche/board104-porsche-modelle/board6-porsche-boxster/
boxster-986/2716153-lebensdauer-kupplung-kosten-f-austausch/

--
kthxbai.