On Thu, 19 Jul 2012 23:09:31 +0300, Dede_Pranas wrote: >>>Tuom kad mersas parduoda "biski" daugiau masinu. Ir kitajozai jam >>>gamina > detales. Del porscho kazko nesu tikras. > > tas tiesa, taciau detaliu end-user kaina su gamybos kastais turi labai > nedaug bendro. Kadangi mes paprasti mirtingieji, tai snekam tik apie end juzer kaina. Kas ten porsui kainuoja pagamint - totaliai px. > sioje vietoje neverta gincytis, nes zinau sia rinka ne is pazistamo > pasakojimu, uzsiiminejau tuo pakankami rimtai gana ilga laika. Nematau del ko gincytis. >>>Bet koksteriai biski kitaip ir vairuojami nei mainstrymas. > Kita vertus, nematau kas ten pas juos kitaip, ipac kai jiem svarbu > performancas, todel jei reikia rinktis tarp patvarumo ir performanco, > tai prioritetas bus skirtas performancui. > > O kadangi kolega dairosi i pati pigiausia segmenta tai lediniu > egzemplioriu tiketis neverta... > > > Tu nustebtum, bet tas taip vadinamas performansas eiliniame porsche > taves nenudziugins, cia kaip bmw su 2,0 varikliu. > taciau technologijos naudojamos tokios pat kaip ir topiniuose > variantuose (skirtingai nuo daugumos mainstream'o btw), todel ju > patikimumas yra way geresnis. Nori pasakyt, koks nors bnv davo topiniams variantams kainuoja kitokias techologijas nei entry? Tipo kokie nors sailentai radikaliai kuom nors skiriasi apart patiuninimo kieciau/minksciau? As tai pvz net neabejoju, kad porsche savo gelzgaliams naudoja lygiai tas pacias technologijas kaip ir likusi VAG'o grupe. Va pvz fliukai mano, kad koksteriui pakeist sankaba ties 100tkm yra "normalu". ~1200eur. Brangu? Kaip kam. http://www.pff.de/porsche/board104-porsche-modelle/board6-porsche-boxster/ boxster-986/2716153-lebensdauer-kupplung-kosten-f-austausch/ -- kthxbai.