Tema: Re: roadsteris/coupe
Autorius: Tomas
Data: 2012-07-22 17:35:32
nera cia nieko gincytino, nei Z3, nei SLK, nei Boxsteris, Miata ar S2000
nera GT. Skirtingos prigimties auto.
o siaip tai jo prioritetai. Tik GT komforto, pvz. man, reiketu kiekviena
diena, jei jau masina savaitgaline - ji turetu buti skirta nusirauti.
uz dvigubai pinigu yra Supra ir Vette C5.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:juehmg$joe$1@trimpas.omnitel.net...

nu cia lAAAbai gincytinas klausimas:)
jo fun'as zinoma kitoks, nei auksciau isvardintu chuligankiu, bet
pasitenkinimas in general netgi didesnis.
cia ka ko nori galu gale ir kokie prioritetais siam momentui galvoje
dominuoja. idealaus balanso uz tiek ir net dvigubai pinigu vistiek nera :)

"Tomas"  wrote in message news:jue5cr$dee$1@trimpas.omnitel.net...

Maziausiai driver's car is visu.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:jue0eu$9ig$1@trimpas.omnitel.net...

pize kazia, taig prisiminiau!!!
SL tau reikia, gerai uzlaikyto.
imho vienas graziausiu roadsteriu ever, iki siol yra neuzgainiuotu
egzemlioriu, bei paieeskojus telpa I biudzeta :)
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-sl500-5-0-l-kabrioletas-2324399.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-sl500-5-0-l-kabrioletas-2324440.html

p.s. jau seniai sau paimciau, bet su dviem vietom niekaip neissiversiu,
taigi teko isbraukt is saraso.

"Toxis"  wrote in message news:ju6seq$5kd$1@trimpas.omnitel.net...

taigiva pakeitus gyvenamaja vieta, teks pirkt antra autotransporto
priemone... kadangi ji bus skirta tik darbas<->namai + pasidzhiaugt
savaitgali:)
noriu kazhko su dviem vietom, galu varomu... ale vat piniginiai pajegumai
gausiai kulkus - max 20-30klt
pradzhiai zhiurejau I z3, shiandien pazhiurejau, kad jau ir z4 gaunasi, dar
buvo minchiu apie boxer'I , zhmona nori slk, man jos grazhios tik nuo 2005
(berods ar 2004), bet blyn, jei imsiu shita, tai jauchiu matysiu ja
savaitgaliais:)... labiausiai aishku noretusi z4 coupe, bet tam velgi bishki
netraukia pinigai:)
tiesa visa tai dar tolima ateitis, geriausiu atveju metu galas,
greichiausiai  kitu metu pradzhia, ar net kitas pavasaris (o gali but kad ir
toliau, priklauso kiek pinigu susimerks I namus:) taigi chia labiau
teoriniai pamastimai ateichiai.

Ka blogo apie shituos variantus girdejot (DeviL'as berods z3 turejo/turi?),
3ojkes coupe'o nesiulyt, grazhus man jie tik nuo 2006'tu, bet uzh tokia
kaina geriau imchiau z4 coupe'a:).
labiausiai domina turejusiuju kazhka panashaus ispudzhiai ir
pasibedavojimai, bet visi teoriniai pasvarstymai irgi welcome :)