Tema: Re: Papasakokit kas darosi kai pastimpa veleneliu davikliai
Autorius: padugne
Data: 2011-06-20 14:50:22
On Mon, 20 Jun 2011 13:38:21 +0300, ore wrote:

> o kaip nustatyti vanoso gumeliu, ar veleneliu davikliu gedima, jei
> kompas klaidu nerodo, ant skydelio lempute neuzsidega, kartais ant
> laisvu variklis suvibruoja nezymiai, kartais jausmas kad ant zemu sukiu
> netraukia.

Gal tiesiog periodiskai isijungia kondicionieriaus siurblys?

Seip sitie
http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm
sako, kad perlipus per ~40tkm arba keleta metu neparejusiu vanos'u
praktiskai nebebuna.

Konkreciai mano variklis buvo pravaziaves ~95tkm, vanosu gumeles buvo
jaui kietos ir susiplojusios. Stumokliukai savo cilindruose judejo
visiskai be jokio pasipriesinimo, t.y. vanos'ui buvo pzdc.

--
kthxbai.