Tema: Re: Papasakokit kas darosi kai pastimpa veleneliu davikliai
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-06-17 19:18:10
As taves nesuprantu. BMW diagnostinis laidas kainuoja 25lt. Sunku viena
karta toki nusipirkt ir nespamyt i newsus visokius shudus?
Man buvo nudveses Nr.18
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/328Ci-M52/LHD/N/1999/july/browse/engine/cylinder_head_vanos/
Klaida daviklio dratas rode be bedu.
simpomai kaip ir visur- ilgiau pasukt kad uzsikurtu.
Ir traukos nera. Dvesinejo koki menesi, kol nusipirkau. Daba dar kazkur
senas voliojasi, idejus veiktu be du jauciu. Paemiau is ebay, buvo parasyta
OEM BMW. Atsiunte Febi. Sakau, kad cia ne orginalus. TAda isaiskino, kas yra
OEM detale. Issiunciau atgal, grazino babkes.
Nulekiau i srota, pasiemiau uzu 80lt, idejau-antri metai veikia.
Kuris nudvese buvo orgianlus su data lygia masinos datai.