On Fri, 17 Jun 2011 19:18:07 +0300, Ablasiejus wrote: > As taves nesuprantu. BMW diagnostinis laidas kainuoja 25lt. Sunku viena O kam tau viska suprast? :) > karta toki nusipirkt ir nespamyt i newsus visokius shudus? Man buvo > nudveses Nr.18 Tikrai 25lt? Bo jebejui matau po mazdaug 30 eur. Kas del newsu tai nepanasu kad cia dustume del traffico. Kabeli as seip netgi turiu, tik labai tingiu su laptopu eit pas masina ir vel kankint carsoft'a kuris praeita karta kazkodel nenorejo sneketis butent su DME (su kitais moduliais no problem). Ir kas keisciausia, kad klaidos buvo ties abiem davikliais, o istrynus vel neatsirado. Matomai pastimpa ir vel kuriam laikui atgyja, tai vat ir klausineju kad zinot kam ruostis kai visai pastips. > Dvesinejo koki menesi, kol nusipirkau. Daba dar kazkur senas voliojasi, > idejus veiktu be du jauciu. Paemiau is ebay, buvo parasyta OEM BMW. > Atsiunte Febi. Sakau, kad cia ne orginalus. TAda isaiskino, kas yra OEM > detale. Issiunciau atgal, grazino babkes. Nulekiau i srota, pasiemiau > uzu 80lt, idejau-antri metai veikia. Kuris nudvese buvo orgianlus su > data lygia masinos datai. Apie febi ir seip "is jebajaus" jau prisiskaiciau pas fliukus. Neretai buna iskart gatavai pareje, pakeicia ir tipo "jokio pagerejimo". Tada ilgai knisa visur kitur, nes daviklis gi naujas :) Dar skaiciau, kad jiem parejus klaidos daznai nebuna, bnv kazkada upgradino firmwara kad tipo maziau kreiptu demesi. Nes tu davikliu parejimas tipo pasireiskia "siuksliu" atsiradimu signale, tai jei neperlipa tam tikros ribos, tai gali buti kad ima figovai veikti, bet ECU klaidu dar nemeto. -- kthxbai.