On Thu, 16 Jun 2011 07:44:01 +0300, markatas wrote: > Bet tie davikliai labai lengvai identifikuojami - atkeliama guma prie > jungties ir viskas matosi Na reiks paziuret, ten kiek suprantu tik 1 daviklis su laidu, prie kito masinos labelis jungiasi tiesiogiai. Seip fliuku forumuose tuos daviklius pilna diskusiju, kad atseit mirsta kaip lapai rudeni, daznai nuo pat naujumo. Atseit nespeja keist kartais vos ne kas pora tukstanciu km: parejo, pakeite, nuvaziavo 2tkm, naujas vel parejo, tipo nieko neiprasto. Tol kol uzsirauna ant normaliai veikiancio. Bnv dylerei ju visada turi desimtimis sandeliuose ir t.t. Dar radau diskusija apie identiska situacija kaip pas mane: 323ci ir 325 is panasiu metu elgiasi lygiai taip pat kaip ir maniske. Bugtai kalti davikliai, tik gaila reziume labai jau nekonkretus. Beje, kaip su ju kokybe? FEBI kainuoja 40eur, HELLA 80eur, originalas manau bus apie 100. Tie febi kiek nors laiko? -- kthxbai.