Tema: Re: Apie BMW F1 (ir ne tik) pavaru perjungima
Autorius: FX
Data: 2009-02-27 11:10:20
Matai LSD nera 100% blokuotas ir pristabdant atitinkama rata galima ant kito 
rato kaip ant laisvo diffo padidinti sukimo momenta tik elektronika turi 
buti informuota apie tai, pas mane ne elektronika valdomas difas tiesiog 
blokiruotes lygis procentais tiesiogiai yra priklausomas nuo duodamos 
apkrovos nuo variklio y paty diffa... ash tikiuosi ash teisingai pats 
supratau shita sistema.

Tu man pasakyk normaliai kokiose situacijose tavo DSC pradeda operuoti 
galiniais stabdzhiais?

FX

"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:go8ac7$fce$1@trimpas.omnitel.net...
> tada tu man asilui pasakyk pas tave blokiruote mechanine ar elektronine, 
> nes jeigu mechanine tai koks tada skirtumas zino tas esp ar ne kiek tu 
> ratu varomu, jis uzblokuoja kaip tu sakai viena rata galini tai tuo paciu 
> per blokiruote logiskai mastant uzsiblokuoja ir kitos puses, ar kaip?
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:go8a1i$eoq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pas visus SLK standartas, pas SLK32 AMG bishki kitokia ir brutalesne 
>> blokiruote... tik pas mane ESP zhaidzhia su visais stabdzhiais tiek 
>> priekiniais tiek galiniais. Jeigu pisu ish vietos per gaza jis dusina 
>> motora ir su stabdzhiais pristabdo ratus, o jei kur nors vazhiuodamas ant 
>> greichio susuku vaira anas juntamai gesina motoro galia ir pristabdo 
>> viena priekiny ir viena galini rata arba pagal situacija, gali stabdytis 
>> 1, 2, 3 ir 4 ratais skirtingai pristabdant atskirus ratus...
>>
>> Realiai kai isikisha ESP jausmas vairuojant toksai lygtais pakaba visa 
>> butu padaryta ish gumos nes mashina tokia kaip ant gumines pagalves 
>> pasidaro, siemense shia zhiema buvau ant plikledzhio nuvares pasibandyti 
>> tai man patiko tai jog su esp jis sugeba pakankamai dideliu tokiai dangai 
>> greichiu vazhiuoti ratu pakankamai mazhu radiusu nenuslystant y shona 
>> arba nesusisukant ir t.t.
>>
>> FX
>>
>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>> news:go6e95$f2l$1@trimpas.omnitel.net...
>>> beje pas tave gi mersas turi blokiruote kaip suprantu, o ji eina su 2,3 
>>> kompresorium visada ar kaip uzsakoma opcija?
>>> -- 
>>> BMW 330Ci M paket
>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>> news:go6c6d$c8o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Stop stop stop... kaiptais galiniai stabdzhiai su dsc neaktyvinami jei 
>>>> mashinai kyla pavojus chiuozhti shonu??? O tai kas bus jei tu laisva 
>>>> begy inmetes suktelsi staigiai vaira, arba tuo metu kai perjunginesi 
>>>> begy ir busi ishmynes sankaba??? Wtf??? Stabilumo kontrole belenkokia 
>>>> visada operuoja visais keturiais stabdzhiais...
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>> news:go6b95$b1d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> bendravau apie dsc ir lsd draugyste dafiga, net ir toj pacioj 
>>>>> krastoje.Siaip manau neitakos niekaip , nes korekcija lekiant dideliu 
>>>>> greiciu atliekama tokiu principu: stabdomas vienas is priekiniu ratu 
>>>>> ir nuimama akseleracija, galiniai stabdziai tusofkeje nedalyvauja, 
>>>>> galiniai stabdziai dalyvauja kai startuoji ir prasisukineja ratai, tai 
>>>>> pristabdo biski ir nuima gaza.Bandziau ir pats siuos manevrus atlikti, 
>>>>> tai jeigu prie kokiu 80km/h staigiai meti vaira i viena ir staiga i 
>>>>> kita puse tai jauciasi kaip stabdo priekiniai ratai  (atitinkamai tos 
>>>>> puses kurios reikia) ir atjungiamas gazas, bet galiniai ratai tikrai 
>>>>> nestabdomi tuo metu, tai lsd buvimas nemanau kad itakos ka nors. va 
>>>>> cia gerai parodo kaip veikia dsc, apie galinio rato stabdyma atliekant 
>>>>> auto korekcija nieko neuzsimena.
>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo
>>>>> -- 
>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>> news:go5f17$mc6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Hmmmm, o ka tavo DSC apie tai pasakys???
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>> news:go45q7$i7a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kalba eina apie sita, 90% duodu:
>>>>>>> http://www.quaife.co.uk/BMW-330-E46-Quaife-ATB-Helical-LSD-differential
>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:go44e9$gcb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> pati detale ~2400lt kainuos ? Dar reikes ja sumontuoti.
>>>>>>>>
>>>>>>>> O koks gamintojas? Kokio tipo blokuotas?
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:go3m8d$r57$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> bet ne 5 su virs liginat su pernai, nes kaina diffo atpigo 600lt. 
>>>>>>>>> dabar.
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:go3in3$k7j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> pazejau kursa..beveik 4lt..atpigo cia skaitos.. :)
>>>>>>>>>> Pries menesi 3.6 ejo....
>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:go3iio$jtu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> planuoju diffa usisakyti, svaras labai atpigo, o gamintojas 
>>>>>>>>>>> anglijoje.
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:go2uip$ala$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Kita mashina ar kitas diff'as???
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:go2rl7$511$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> neilagai jau tas vienas ratas varantis pas mane bus :p.
>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:go1553$1lg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Jo jo apie Audi RS6 overunderstyrus!!! Anuos labai pastebi 
>>>>>>>>>>>>>> visi BMW vairuotojai vazhinejantys su vienu varanchiuoju 
>>>>>>>>>>>>>> ratu! :)
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:go0n45$7vp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> cia pie audi rs6?
>>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>> news:go0lmj$53l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Nu jo gi dar kaip pats Leninas sake: power is nothing 
>>>>>>>>>>>>>>>> without control!
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>> news:go0ar4$fr3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> ne, nu dar nepamirshk draiverio meistrishkumo faktoriaus..
>>>>>>>>>>>>>>>>> su formule gal ten ant 200 butu praejes :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> FX wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nixuje golfas ir ant greichio laimi abo tutis vos ne 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> zhiema per gelezhiny vilka vare ant 150!!! kmh o formule 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> tokiu oru stovi boksuose ir padangas shildosi...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> news:go06v4$8ck$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> formule ant posukiu geriau, bet golfas komfortu laimi
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> chikirap wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> o tai golfas tikrai nera geriau uz f1?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nei klausimas? :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>>>>>>>> klausimas? :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>