Tema: Re: Apie BMW F1 (ir ne tik) pavaru perjungima
Autorius: Ablasiejus
Data: 2009-02-27 08:05:14
nerijau..zinokGALI klysti su tais galiniais stabdziais.
PAs mane yra asc+t-ji veikia panasiai kaip dsc, tik neseka skersiniu auto 
pokyciu. Kontroliuoja tik gala, ir pristabdineja ratus, galia mazina ir pan. 
Vakar kaip tik skaiciau sena zurnala (98m), kur pristatinejo e46, ir kaip 
tik aprasyta, ka gali asc+t, ir kiek dsc. Vakare galeciau imesti...
"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:go6cdi$chq$1@trimpas.omnitel.net...
> nu paziurek ta filmuka, gali dar kruva susirasti, neveikia galiniai 
> stadziai korekcijos metu, jie naudojami tik kai perdaug galios perduodama 
> i galinius ratus ir jie pradeda suktis greiciau nei priekiniai, galiniai 
> ratai galbut butu naudojami jeigu nestumeisi nereliai greitai atbulas, o 
> taip as retai kada vazineju..:))))
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:go6c6d$c8o$1@trimpas.omnitel.net...
>> Stop stop stop... kaiptais galiniai stabdzhiai su dsc neaktyvinami jei 
>> mashinai kyla pavojus chiuozhti shonu??? O tai kas bus jei tu laisva begy 
>> inmetes suktelsi staigiai vaira, arba tuo metu kai perjunginesi begy ir 
>> busi ishmynes sankaba??? Wtf??? Stabilumo kontrole belenkokia visada 
>> operuoja visais keturiais stabdzhiais...
>>
>> FX
>>
>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>> news:go6b95$b1d$1@trimpas.omnitel.net...
>>> bendravau apie dsc ir lsd draugyste dafiga, net ir toj pacioj 
>>> krastoje.Siaip manau neitakos niekaip , nes korekcija lekiant dideliu 
>>> greiciu atliekama tokiu principu: stabdomas vienas is priekiniu ratu ir 
>>> nuimama akseleracija, galiniai stabdziai tusofkeje nedalyvauja, galiniai 
>>> stabdziai dalyvauja kai startuoji ir prasisukineja ratai, tai pristabdo 
>>> biski ir nuima gaza.Bandziau ir pats siuos manevrus atlikti, tai jeigu 
>>> prie kokiu 80km/h staigiai meti vaira i viena ir staiga i kita puse tai 
>>> jauciasi kaip stabdo priekiniai ratai  (atitinkamai tos puses kurios 
>>> reikia) ir atjungiamas gazas, bet galiniai ratai tikrai nestabdomi tuo 
>>> metu, tai lsd buvimas nemanau kad itakos ka nors. va cia gerai parodo 
>>> kaip veikia dsc, apie galinio rato stabdyma atliekant auto korekcija 
>>> nieko neuzsimena.
>>> http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo
>>> -- 
>>> BMW 330Ci M paket
>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>> news:go5f17$mc6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Hmmmm, o ka tavo DSC apie tai pasakys???
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>> news:go45q7$i7a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kalba eina apie sita, 90% duodu:
>>>>> http://www.quaife.co.uk/BMW-330-E46-Quaife-ATB-Helical-LSD-differential
>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:go44e9$gcb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pati detale ~2400lt kainuos ? Dar reikes ja sumontuoti.
>>>>>>
>>>>>> O koks gamintojas? Kokio tipo blokuotas?
>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>> news:go3m8d$r57$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> bet ne 5 su virs liginat su pernai, nes kaina diffo atpigo 600lt. 
>>>>>>> dabar.
>>>>>>> -- 
>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:go3in3$k7j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> pazejau kursa..beveik 4lt..atpigo cia skaitos.. :)
>>>>>>>> Pries menesi 3.6 ejo....
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:go3iio$jtu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> planuoju diffa usisakyti, svaras labai atpigo, o gamintojas 
>>>>>>>>> anglijoje.
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:go2uip$ala$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Kita mashina ar kitas diff'as???
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:go2rl7$511$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> neilagai jau tas vienas ratas varantis pas mane bus :p.
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:go1553$1lg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Jo jo apie Audi RS6 overunderstyrus!!! Anuos labai pastebi visi 
>>>>>>>>>>>> BMW vairuotojai vazhinejantys su vienu varanchiuoju ratu! :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:go0n45$7vp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> cia pie audi rs6?
>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:go0lmj$53l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Nu jo gi dar kaip pats Leninas sake: power is nothing without 
>>>>>>>>>>>>>> control!
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:go0ar4$fr3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> ne, nu dar nepamirshk draiverio meistrishkumo faktoriaus..
>>>>>>>>>>>>>>> su formule gal ten ant 200 butu praejes :)
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> FX wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> Nixuje golfas ir ant greichio laimi abo tutis vos ne zhiema 
>>>>>>>>>>>>>>>> per gelezhiny vilka vare ant 150!!! kmh o formule tokiu oru 
>>>>>>>>>>>>>>>> stovi boksuose ir padangas shildosi...
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>> news:go06v4$8ck$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> formule ant posukiu geriau, bet golfas komfortu laimi
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> chikirap wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> o tai golfas tikrai nera geriau uz f1?
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>>>>>>>> klausimas? :)
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei 
>>>>>>>>>>>>>>> klausimas? :)
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>