Tema: Re: Apie BMW F1 (ir ne tik) pavaru perjungima
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2009-02-27 09:06:29
as niekaip neiziuriu situacijos kada lsd buvimas gali itakoti masinos
judejimo trajektorijos, nes kaip minejau ekstremaliu situaciju metu
korekcija vyksta stabdant priekinius ratus ir tiesiog "nuimant" jega nuo
galiniu ratu.galiniai stabdziai naudojami tada kai galiniai ratai nori
suktis greiciau nei priekiniai, tai kaip taisykle buna arba lupant stipriai
is vietos, arba kai leki sakysim ant 100km/h po ratais sniegas/ledas ir
uzlupi sakykim dugna, nu ir analizuojam situacija sakysim uzlupi dugna abu
ratai pradeda suktis greiciau galiniai nei priekiniai, dsc ka daro:
pridusina varikli ir sulygina ratu sukimosi greiti(lsd tam nemaiso).
Situacija antra: leki 100km/h sumetai auto, ka daro dsc: ji atitinkamai
iskarto dusina varikli (galas pradeda ale nestumti masinos) o priekiniai
ratai tuo metu atitinkamai stabdydami istiesina masinos trajektorija
judejimo kryptimi (lsd velgi nemaiso). Nu as taip mastau.Nupiesk situacija
man detaliai kada lsd gali supainioti dsc darba. Nu as nesugalvoju niekaip.
--
BMW 330Ci M paket