Tema: Re: Apie BMW F1 (ir ne tik) pavaru perjungima
Autorius: FX
Data: 2009-02-26 17:27:25
Manau staigesniame posukyje kur pasijus diff'o blokavimas DSC prades rekti
"ALARM ALARM!!!"... kiek mano primityvus mastymas shiuo klausimu ishnesha
tai skaitau kad DSC kompas kazhkokiu budu yra informuotas apie blokiruote
jei tai yra gamyklishkai... turbut sukalama kita programa DSC kompui esant
blokiruotei...

P.S. nerijau M3 E46 gi turi blokiruote pazhiurek kaip nors ar DSC modulis
toks pats kaip ant 330Ci jei toks pats tai speju galima tiesiog nusidumpinti
programa ish M3 DSC bloko ir ja sumesti y tavajy, jei ne gali paaishketi kad
visgi pis prota DSC sumetus blokiruote...

FX