Tema: Re: Michelino vizija :)
Autorius: padugne
Data: 2010-08-05 09:56:38
On Wed, 04 Aug 2010 10:42:35 +0300, Dainiushas wrote:

>> Jau ko ko, bet jegos siais laikais niekam netruksta.
>>
> bet tai bet kuriuo atveju komplikuoja sistemą, kelia kainą etc

Bet uztat bus galima pasipuost mazesniais CO gramais ir maziau L/100km.

Seip sita komplikacija ateis nori jie to ar nenori, nes visokie ten 
hibridiniai stebuklai nori stabdyt varikliais ir kraut batareikas.
Kol kas tai daroma labai kukliai (pvz priusas paima niekingus kelis % 
energijos), nes reikia tiksliai derinti hidraulikos ir variklio darba, kad 
vairuotojas turetu adekvatu "pojuti". O ne "tai stabdo tai nestabdo".
 
>>> disko linijinis greitis didesnis.... O su pastorinant irgi viskas ne
>>> taip paprasta, pažiūrėk dabartinių nepastorintų suportų gabaritai
>>> kokie.
>>
>> Ir kokie gi?
> 
> Stori gal?

Tai kad nebaisei.
 
> Nu tai berods vienintelis automobilių gamintojas jau žaidė su tuo.
> Kažkodėl susiprastino ir grįžo prie klasikos.

Tai visai ne tas pats kas merso SBC.
 
>> Realiai netgi galima isivaizduot, kad isleis kombinuota sistema, puse
>> stabdziu hidrauliniai puse elektriniai. Grynai tam, kad nugalet
>> "naujoves" baime.
>>
> Gal. Klausimas, ar padarys, kad bent penkis metus gyventų be problemų.
 
Apie visokius ten ipurskimus ir ABS savo laiku irgi taip snekejo. 
 
>> E38 tuscias svere palei 2 tonas ir pilnai apsejo R16 ratukais. E32 anot
>> vikipedijos tuscias 1600-1800, t.y. guoliui dar storet ir storet :)
> 
> pas E38 buvo 324mm diskai, kas guoliui reiškia R17 ratus. Be to, E38

O kas guoliui liepia ir toliau naudoti tuos pacius ET?

> daug daugiau dirba galiniai stabdžiai nei guoly, todėl galima kažkiek
> pamažint priekinius.
 
Sitos problemos nebeliko kazkur nuo 4 guolio kai masiskai atsirado gudrus 
ABS/ESP. Nuo tada guolio galiniai diskai daznai pasibaigia gerokai 
greiciau nei priekiniai, t.y. dirba kaip priklauso :)
 
>> Ir cia gi "bolidai", normaliam miesto kibirui su 150 Vmax uztenka
>> zymiai mazesniu disku.
>>
> labai priklauso kaip važinėsi. Ir kur.

Nu taigi mieste. 
 
>>> nu ne mikroskopiniai, greičiausiai 288mm. Arba 312, kas į 15" jau
>>> nekaip netelpa
>>
>> 280 seip. Turbut tilptu ir i R14.
> 
> 280 į R14 tikrai niekaip netelpa, bent jau su VAG'o ET40 ratais.

ET tipo irasyti i VAG'o kompanijos istatus ir keiciami tik su visu 100% 
akcininku rastisku pritarimu? :) 
 
>> OOOO keraminius stabdzius kol kas gamina vaistininkai. Atitinkamai ir
>> kainos.
> 
> man kažkodėl atrodo, kad pats procesas truputį sudėtingesnis ir imlesnis
> sąnaudoms. Būt viskas paprasta - seniai gamintų kitaicai dideliais
> kiekiais.

Kitaicai dar daug ko negamina. Tai kad procesas technologiskai sudetingas 
dar visai nereiskia, kad netinkamas masiskai tirazuot ir kad esant 
pakankamiems tirazams privalo brangiai kainuot.
Va visokiu LCD paneliu irgi virtuvej nepadarysi, bet prie atitinkamu 
tirazu ju savikaina yra mizerna.
 
>>> kokios temperatūros jie efektyvūs? Ar visgi viskas OK su jais?
>>
>> Nebutu okei, nedetu i visokias OOOO. Tokie dalykai kaip subjektyvus
>> pojuciai siais laikais nebebaisei aktualus, reikalui esant viska
>> reguliuoja elektronika.
> 
> ne į visokias, o į tokias kurios akivaizdžiai skirtos lakstyt. Ir už
> labai brangiai. O jei elektronika nuolat šildys stabdžius - pats
> supranti, kad nuo to niekas laimingas nebus.

Gi rasiau: brangiai nes vaistine. O i kitas niekas ir nesiulys, nes 
brangiai. Zhr. vaistine :)

Elektronikai stabdziu sildyt nereikia. Jai reikia banaliai priderint 
stabdymo jega prie esamos temperaturos kad vairuotojas visada gautu 
adekvatu kiek paspaudziau -> tiek sustojo.
 
> aš turėjau space frame'ą omeny. Taip, viskas labai labai gerai, bet
> nelabai kas nori už tai mokėt. Ką oooo labai sėkmingai įrodė su A2.

A2 beda buvo ne jos gamybos savikainoj (kuri bet kurioj masinoj sudaro 
niekinga jos pardavimo kainos dali), o tame, kad tauta tuo metu nesuprato 
"mazas premium" koncepto. Beigi jos isvaizdos. Paleistu ta A2 dabar, tai 
klientai plesytu is ranku.

Va dabar pvz leidzia A1, kuri kainuoja mazdaug ta pati ka anuomet kainavo 
A2 (ipac jei ivertint kad A1 dar "mazesne"). Ir tauta manau ja pirks.

-- 
kthxbai.