Tema: Re: Michelino vizija :)
Autorius: padugne
Data: 2010-08-03 23:27:53
On Tue, 03 Aug 2010 08:30:48 +0300, Dainiushas wrote:

> nu bbž fundamentalios ar ne, bet aš visose turėtose mašinose matęs kaip
> iš stabdžių rūksta dūmai. Netgi nežiūrint į mažus variklius ir kalnų

Man kol kas neruko nei vienoj :)

> nebuvimą. Ar sugalvos kažką, kad dirbs prie 2000C?

O kodel gi ne? Seip vienintele dabartiniu stabdziu diametro "prasme" yra 
noras padidint ju energetini talpuma. Ta pati galima pasiekt juos pvz 
pastorinant.

Dar galima pvz padalint i 2 dalis: viena diska i ratlanki, kita prie 
greiciu dezes. Tas kur ratlankyje galetu dirbt 99% viso lako, o prie dezes 
isijungt tik tada kai normalus nebesusitvarko. Ir tokiu budu buti 
"amzinas". Toks sprendimas gerokai padidintu komforta, nes stipriai 
sumazetu neamortizuojama mase.

Kol kas visu tu isradimu nereikejo, nes diskai ir taip augo ir klientams 
tai patiko, nes grazu. Seniau pvz net bnv 7er vazinejo su R15 diskais, o 
dabar net golpas 1.4 is fabriko iseina su R16 ar net R17 jei klientas 
susimoka :) Ir zinoma mikroskopiniais stabdziu diskeliais kuriu 
monstriskuose tekiniuose net nesimato :)

Su disku ir kaladeliu medziaga beje irgi niekas nevyko, nors jau senai 
israstos visokios keramikos ir anglies pluostai. Taip, jie kol kas 
stebuklingai brangus, bet tik todel, kad gaminami "vaistinese". Paleidus 
serijine gamyba jie nebutu labai stipriai brangesni uz tradicinius. 

Va pvz bnv su SGL ir mersas su kazkuom ten kitu planuoja paleist serijine 
karboniniu kebulu gamyba. Kurie pas vaistininkus siuo metu nerealiai 
brangus, bet sudetinus serijini procesa pataps iperkami.

-- 
kthxbai.