On Tue, 03 Aug 2010 08:30:48 +0300, Dainiushas wrote: > nu bbž fundamentalios ar ne, bet aš visose turėtose mašinose matęs kaip > iš stabdžių rūksta dūmai. Netgi nežiūrint į mažus variklius ir kalnų Man kol kas neruko nei vienoj :) > nebuvimą. Ar sugalvos kažką, kad dirbs prie 2000C? O kodel gi ne? Seip vienintele dabartiniu stabdziu diametro "prasme" yra noras padidint ju energetini talpuma. Ta pati galima pasiekt juos pvz pastorinant. Dar galima pvz padalint i 2 dalis: viena diska i ratlanki, kita prie greiciu dezes. Tas kur ratlankyje galetu dirbt 99% viso lako, o prie dezes isijungt tik tada kai normalus nebesusitvarko. Ir tokiu budu buti "amzinas". Toks sprendimas gerokai padidintu komforta, nes stipriai sumazetu neamortizuojama mase. Kol kas visu tu isradimu nereikejo, nes diskai ir taip augo ir klientams tai patiko, nes grazu. Seniau pvz net bnv 7er vazinejo su R15 diskais, o dabar net golpas 1.4 is fabriko iseina su R16 ar net R17 jei klientas susimoka :) Ir zinoma mikroskopiniais stabdziu diskeliais kuriu monstriskuose tekiniuose net nesimato :) Su disku ir kaladeliu medziaga beje irgi niekas nevyko, nors jau senai israstos visokios keramikos ir anglies pluostai. Taip, jie kol kas stebuklingai brangus, bet tik todel, kad gaminami "vaistinese". Paleidus serijine gamyba jie nebutu labai stipriai brangesni uz tradicinius. Va pvz bnv su SGL ir mersas su kazkuom ten kitu planuoja paleist serijine karboniniu kebulu gamyba. Kurie pas vaistininkus siuo metu nerealiai brangus, bet sudetinus serijini procesa pataps iperkami. -- kthxbai.