On Wed, 04 Aug 2010 00:23:35 +0300, Dainiushas wrote: >> O kodel gi ne? Seip vienintele dabartiniu stabdziu diametro "prasme" >> yra noras padidint ju energetini talpuma. Ta pati galima pasiekt juos >> pvz pastorinant. > > kai didesnis diametras, taip pat mažiau jėgos spaust reikia, taip? Nes Jau ko ko, bet jegos siais laikais niekam netruksta. > disko linijinis greitis didesnis.... O su pastorinant irgi viskas ne > taip paprasta, pažiūrėk dabartinių nepastorintų suportų gabaritai kokie. Ir kokie gi? > bet tai stipriai komplikuoja sistemą irgi tą 1% naudojamą stabdį > pasmerkia būt amžinai surūdijusiu. Ziurint is ko jis padarytas ir kur gyvena. Ir nieko ten labai nekomplikuoja, va tokie austrijokai http://www.vienna-engineering.com/ pvz visai rimtai stumia pilnai elektrinius stabdzius. T.y. jokios hidraulikos, viskas valdoma grynai elektra. Nuvedei pora laidu nuo kontrolerio ir vualia. Tipo aiskina, kad intensyviai plepa su keletu autogamintoju. Ir demo junitas visiskai atsitiktinai surinktas is golpo daliu :) Realiai netgi galima isivaizduot, kad isleis kombinuota sistema, puse stabdziu hidrauliniai puse elektriniai. Grynai tam, kad nugalet "naujoves" baime. >> Kol kas visu tu isradimu nereikejo, nes diskai ir taip augo ir >> klientams tai patiko, nes grazu. Seniau pvz net bnv 7er vazinejo su R15 >> diskais, o > > su sąlyga, kad BNW ratai berods ET20, į juos penkiolikinius tilpo ~300mm > diskai, kas nėra mažai. Be to, ir svėrė E32 nelabai daugiau nei > dabartiniai golfai. Bbž kas su tomis mašinomis vyksta, bet jos darosi > labai sunkios. Ir variklių galia nemažėja. E38 tuscias svere palei 2 tonas ir pilnai apsejo R16 ratukais. E32 anot vikipedijos tuscias 1600-1800, t.y. guoliui dar storet ir storet :) Ir cia gi "bolidai", normaliam miesto kibirui su 150 Vmax uztenka zymiai mazesniu disku. >> dabar net golpas 1.4 is fabriko iseina su R16 ar net R17 jei klientas >> susimoka :) Ir zinoma mikroskopiniais stabdziu diskeliais kuriu >> monstriskuose tekiniuose net nesimato :) > > nu ne mikroskopiniai, greičiausiai 288mm. Arba 312, kas į 15" jau nekaip > netelpa 280 seip. Turbut tilptu ir i R14. >> Su disku ir kaladeliu medziaga beje irgi niekas nevyko, nors jau senai > > įvyko, asbestas pasirodė per daug brudas, kad būtų naudojamas Tai nesiskaito, cia priverstinis vienos medziagos pakeitimas kita ir ne tam kad pagerinti savybes. > tu tikrai tikras, kas keramika ar anglis kainuos panašiai kaip katiluose > verdama košė iš bbžino kokių šiukšlių ir metalo drožlių? Tuo labiau, kad O "keramika", t.y. silicio karbida kaip zinia gamina is smelio ir anglies. > keramikai/angliai ir diskų jau reikės ne metalinių. Žiūrėjai kada kiek > kainuoja keraminių stabdžių opcija į kokią oooo? O dėl anglies - nuo OOOO keraminius stabdzius kol kas gamina vaistininkai. Atitinkamai ir kainos. > kokios temperatūros jie efektyvūs? Ar visgi viskas OK su jais? Nebutu okei, nedetu i visokias OOOO. Tokie dalykai kaip subjektyvus pojuciai siais laikais nebebaisei aktualus, reikalui esant viska reguliuoja elektronika. >> Va pvz bnv su SGL ir mersas su kazkuom ten kitu planuoja paleist >> serijine karboniniu kebulu gamyba. Kurie pas vaistininkus siuo metu >> nerealiai brangus, bet sudetinus serijini procesa pataps iperkami. >> > bbž. oubi jau tuoj bus 20m kaip paleidinėja liumininus kėbulus. Ant kiek > sėkmingai - matome. Na o ka? Liuminis masinose kaip zinia jau labai placiai paplites. Ir ne tik pakaboj, tarkim pas pajmaju liumininis priekis. Dauguma siuolaikiniu varikliu irgi praktiskai pilnai liumininiai, isskyrus zinoma lowenda ir seip visokius marginalus. -- kthxbai.