On Tue, 03 Aug 2010 10:02:41 +0300, tallman wrote: > :) > paaiskinu kodel manau kad svaigalai: > > 1. kodel nera naudojami maziukai ratukai ? "todel kad masinyte i duobe > ivaziavusi galetu minkstai isvaziuoti." tuo paciu kuo auksteni ratai > (dzipu atveju), proporcingai tuo auksciau masina pakelta, taigi gerenis > pravazumas bekeleje... - taigi mazi ratai pasiteisintu tik vazinejant > ant labai labai labai lygaus kelio. Q7, Cayenne, X5 bekeleje? :))))) Didziausia bekele kuria mato dauguma situ grabu yra skaldele savininko kieme :) Ipac tie kur apauti 20" praktiskai slikais. Dauguma miesto automobiliu seip ar taip visa gyvenima vazineja lygiom miesto gatvem. Va toks Mini apskritai nuo gimimo atvazinejo su savo 10" ratukais ir niekas lyg ir nesiskunde. Dabartines masinos masiskai varineja 45-55 profilio padangom ir niekas neprotestuoja. Nors komfortui tai atsiliepia zymiai labiau. > bet dabar atsakyk kodel formules, kurios nuleistos labai zemai, vistiek > turi didelius ratus ??? > irgi manai del mados ? :)))) > > 2. rato plotis tiesiogiai itakoja stabiluma ir stabdyma. ar cia irgi > pasakysi kad "mados sauksmas" ? Daugeliu atveju - taip, visokie ESP ir ABS net ir su mazais ratukais uztikrina pakankama stabiluma ir stabdyma. > ir butent plotis tiesiogiai proporcingas oro pasipriesinimui o ne > aukstis. Aukstis irgi, neivertini kiek aerodinaminio jovalo padaro ratu arkos. -- kthxbai.