na, bet man tekę tik understyrint ant vandens. Overstyrint dar ne.... "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:hbam7g$932$3@trimpas.omnitel.net... > On Fri, 16 Oct 2009 13:57:36 +0300, Dainiushas wrote: > >> aš kažkada žiūrėjau ne į veidrodį - tokiu greičiu kai jau įmanoma >> nuplaukt, normaliai sukant galas važiuoja priekio vėžėmis, t.y. mažesniu >> spinduliu nelabai gaunasi pasukt. Žiemą aišku atskira tema ir turbūt >> galui reiktų dėt geresnes. > > Ner viskas taip paprasta, priekiniu ratu padarytos "vezes" dar nereiskia > kad galiniai ratai neturi sansu pradet slyst. > > Keliai kaip zinia nera lygus kaip stalas, yra sociai visokiu bangeliu, > ties kuriomis gerokai sumazeja ratu prispaudimas. Vingyje to gali > uztekti, kad ratai staiga kiek isslystu is priekiniu padarytu "veziu" ir > daugiau ju nebepagautu. > > Labiau padevetos padangos padangos paprastai yra ir senesnes ir > kietesnes, todel sukibimas su slapiu asfaltu yra zymiai prastesnis. Be > to, devintis keiciasi ir protektoriaus forma/savybes. > > Tam seip netgi nereikia gausiai daug vandens. Ipac pavojinga rimciau > stabdant, nes labai sumazeja galinio tilto apkrova ir tuo paciu padangu > sukibimas su asfaltu. Pasekmes manau nesunku isivaizduot. > > ADAC seip kazkada per deze rode praktiskai i ka tai panasu. Apave masinas > skirtingom padangom (ant priekio ir galo) ir civiliniais rezimais paleido > per slapia trasa. > > -- > Kittehs u must haz prioriteez! > U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? > U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.