kas pas tave per modeliai be galinių stabdžių? "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:hb96d1$elp$1@trimpas.omnitel.net... > Aga, > Pas FWD dyla priekis, nes priekiu ir stabdai, ir gazo priekiu duodi - > tai kiekviena kart keisdamas ratus prieki su galu keiciau. > > RWD ? -ydomu kaip ten... galu gazuoji, o stabdai priekiu... OK, jei > RWD galas dyla daugiau - tai kaip su keitimu is priekio i gala ir sukimosi > kryptim? Man va po remonto ziuriu sukeisti ratai, ir kazkaip keistai: - > priekinis kairys uzdetas i desine galo, padangos ne kryprines... > > Styra > > > "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message > news:hb9187$68f$1@trimpas.omnitel.net... >> TZ rase: >>> pas FWD tai kaip suprantu kaitaliot nereikia. >> > Nebent nori priekiniu protektoriu damusti iki galo tai permeti ant >> > galines asies. >> >> Blogai supranti. Ant FWD padangu dilimo netolygumas dar didesnis, nei pas >> RWD. Priekyje dyla zymiai daugiau, nei gale. >> >>> o kaip cia ? profilaktiskai nereikia tarp asiu padangu kaitaliot ? >> >> Pas mane ant RWD galines padangos dyla kiek greiciau, nei priekines. >> Dilimo netolygumas mazesnis, nei pas FWD, bet jis vistiek yra. Todel as >> kaskart keisdamas padangas sukeiciu vietomis prieki su galu. > >