pakomentuosiu is savo daugemetes praktikos paprastai spaudziant tapke ant e34 535 pazeminto: priekis visad sonai nudyla, uzsiapvalina nes linksta automobilis posukiuose o galas nuo driftu ir isjungtu ASC, jei butu fwd tai speju priekines 2-3 poras pakeisciau iki galas susidevetu :) zodziu keitaliok ir nesuk galvos as keitalioju :) -- meistronamai.lt supermoto.lt "TZ" <didzkis@gmail.com> wrote in message news:hb96e4$eno$1@trimpas.omnitel.net... > Edvinas rašė: >> Blogai supranti. Ant FWD padangų dilimo netolygumas dar didesnis, nei pas >> RWD. Priekyje dyla žymiai daugiau, nei gale. > > gali būt. daug nesidomėjau. > Kol kas priekis keliaudavo į galą kai galinės nusibaigdavo. > > >> Pas mane ant RWD galinės padangos dyla kiek greičiau, nei priekinės. >> Dilimo netolygumas mažesnis, nei pas FWD, bet jis vistiek yra. Todėl aš >> kaskart keisdamas padangas sukeičiu vietomis priekį su galu. > > nu supratau. vadinas reikės pasižiūrėt ar matosi skirtumas. > kol kas atvažinėjau tik vieną žiemą su naujų komplektu.