Aga, Pas FWD dyla priekis, nes priekiu ir stabdai, ir gazo priekiu duodi - tai kiekviena kart keisdamas ratus prieki su galu keiciau. RWD ? -ydomu kaip ten... galu gazuoji, o stabdai priekiu... OK, jei RWD galas dyla daugiau - tai kaip su keitimu is priekio i gala ir sukimosi kryptim? Man va po remonto ziuriu sukeisti ratai, ir kazkaip keistai: - priekinis kairys uzdetas i desine galo, padangos ne kryprines... Styra "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:hb9187$68f$1@trimpas.omnitel.net... > TZ rase: >> pas FWD tai kaip suprantu kaitaliot nereikia. > > Nebent nori priekiniu protektoriu damusti iki galo tai permeti ant > > galines asies. > > Blogai supranti. Ant FWD padangu dilimo netolygumas dar didesnis, nei pas > RWD. Priekyje dyla zymiai daugiau, nei gale. > >> o kaip cia ? profilaktiskai nereikia tarp asiu padangu kaitaliot ? > > Pas mane ant RWD galines padangos dyla kiek greiciau, nei priekines. > Dilimo netolygumas mazesnis, nei pas FWD, bet jis vistiek yra. Todel as > kaskart keisdamas padangas sukeiciu vietomis prieki su galu.