netvarkau as padeciu tavo smegenu pusrutuliuose, tegul buna kaip yra ::))) keliai Lt tikrai prasteni ne tarkim DE, France , Spain. ir Ypatingai miestuose , kur suliniu klausimas yra TOP. kazkaip Lt nerandu keliuko , kuriu galeciau saugiai vaziuoti 200km/h( ir+) ilga laika, ir tai ne tik del greiciu apribojimu, o maciau parasyta del kuvaldos ir suvedimo........... matei pas mane servise kuvalda ??? ja naudoja tik texniniame kambaryje. prietaisai suvedimo kainavo XXXX pinigu , nuo kuvaldos senai subyretu davikliai, idomu - kokis buvo "grabas" atvaziaves, ??? romas "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:hb81d3$jfl$1@trimpas.omnitel.net... > tai cia per zinias gi rode, kur tris furas sankabu sachs pakrauta buvo, is garazo. > Turkisko, ar kokio ten. > Bet matai, Romka vis tiek pisa prota, kad cia pas mus keliai blogi.... > > "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message > news:hb7tqm$f4h$1@trimpas.omnitel.net... >> cia buvo nutekejus info- turkijoj aptiko paliucija ar kastai paleciu su padirbtom >> sachs dalim, buktai 20tonu :) spek kur butu nusede jos :) o dar bbz kiek ishejo i >> rinka tokiu.., taip kaip kaladeles ish sanciu, ishmetus an zemes ish 50cm aukscio >> ishsiskyre.. geriau ble desiu su 50% mesos nuo kitos auto, nei pirksiu tokias >> naujas. >> >> -- >> >> There's no place like 127.0.0.1 >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hb7hek$t6$1@trimpas.omnitel.net... >>> xz bbz. Kai jaunesnis buvau, oubės stabdžiai pastoviai mėlyni būdavo :). Nu ir >>> nesikraipė kuo visa kita buvo OK. >>> >>> Dėl SACHS'ų - padarysim mytą kada, pažėsim kaip kas veikia ;) >>> >>> >>> >>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:hb7g9l$vb5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ir tycia gatvej zmogus 140-50-140-0 vare? Kad pazet kaip lankstosi. Susikraipo >>>> nuo vaziaivmo "batono pirkti." >>>> Sachs veikia. Bet tik veikia. >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hb7f7r$u4g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> užkaitint stabdžius, tai kaip du pirštus apmyžt. Pora kartu nuo 140 iki 50, dar >>>>> palakstai šiaip, paskui dar įsibėgėji ir sustoji - ir žiūrėk jau dūmai rūksta. O >>>>> su detalėm tai jo, problemų yra..... kita vertus, pasate SACHS'ai beveik 100kkm >>>>> jau, troikėj - ~25kkm. Nu veikia kol kas :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>> news:hb7c82$qut$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> cia visi is servisu/daliu krautuviu ismoke ta zodi _LIETUVOS KELIAI_? Juokas >>>>>> ima. Puse metu, ir amortikas su boge/sachs lipduku apsimyza. Nepaslaptis, kad >>>>>> ir KONI ta padaryt megsta. Nu ir ka pardavejas? Nu tai zek, kokie keliai, etc, >>>>>> etc. O kode gamykloj idetas amortikas neapsimyza cia lt, 5metus prazulini, ka? >>>>>> Ar kur vokieciuose pirktas, etc, neapsimyza. KAd ir tas pats KONi lai buna, bus >>>>>> atveztas is tolimu krastu, tai laikys, bus is cia-shudas. >>>>>> Stabdziu diskai ir, zek, verkia, kad kraiposi. Nu bazaras vienas: bala, >>>>>> uzkaitinai, etc. >>>>>> Tai cia nerkos draugelui 330ci sukraipe. Isiviazduoji, kiek ten reikia >>>>>> draskytis dugnas gazas-dugnas stabdis kol tas balvaskes 325x25mm uzkaitintum? >>>>>> Atrodo, savaite sudeti, ti nieko ir neveike, o draskesi, kol uzkaitino, kad >>>>>> sulinktu. Ziedas cia koks? Eilinis vaziavmas, i darba, is darbo, i krautuve, i >>>>>> namus. >>>>>> Nu daba mano is DE zimmermann, tuoj 6k km, tarnauja liuks. Zesma, kaip toliau. >>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:hb6sls$195$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tavo mintys grazios, teisingos, bet kiek tai tinka >>>>>>> Lietuvos keliam ???? >>>>>>> ok, pasakiau savo nuomone, kada nors isgirsiu ir atsiliepimus, aisku >>>>>>> ne ka tik susidejus, o po kokiu poros menesiuku. >>>>>>> >>>>>>> romas >>>>>>> >>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>> news:hb6sej$vh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> zeminta daugelis gamintoju laiko >40mm. Su tokiu zeminimu, telpama i B6 >>>>>>>> ribas. Su B8 glai but zeminta ir stipriau. >>>>>>>> B6 - Ideal upgrade for standard dampers, all the benefits of B8, designed to >>>>>>>> work with standard ride height and up to 30mm lowering. >>>>>>>> B8 - Specially designed for lowered sport vehicles. It's a must when sports >>>>>>>> springs are used >>>>>>>> with lowering of 30-40 mm or more. Shortened unit gives less droop and more >>>>>>>> predictable control of over/undesteer and sharper responses. (In some cases >>>>>>>> only B6 will be listed.) >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hb6s3s$es$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> va va zeminta, belieka TIK Koni Sport serija, kitus pamirsk, arba ilgai >>>>>>>>> ir nuobodziai rasysi - masina ant kelio daro nesamones, >>>>>>>>> galiu pasiziureti per gamintojus , kas tokiam modeliui gamina >>>>>>>>> GRYNAI dujinius ne "navarotu", bet Koni Sport - geriau. >>>>>>>>> >>>>>>>>> romas >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hb6rg8$v8c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> signaturinis.Pakaba zeminta, priekis 35 mm, galas 20mm. >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:hb6rbr$v20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>o gal paciulbek - kokiam masiniukui tiksliai pageidauji ?? >>>>>>>>>>> originali pakaba ??? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> romas >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hb6r0o$uhd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> galvoju kad arteja laikas man pasikeisti amo, ka jusu nuomne geriau ar >>>>>>>>>>>> koni at bilstein, nes kaina tai panasi. Svarsatu apie tuos koni kur >>>>>>>>>>>> kietumas reguliuojasi, bet apie bilsteinus nelabai zinau, kurie butu >>>>>>>>>>>> atitikmuo, man aukscio reguliavimo opcijos nereikia, tai kaip suprantu >>>>>>>>>>>> atitikmuo koniams butu B8? >>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >> > > >