Sunkesniai masinai siek tiek tvirtesni. Nu blyn ko jus cia prisikabinote, isbandyta ir viskas ten gerai. Gaunasi vidurys tarp ala koni ir stock amortiku. "FX" <kanka@news.lt> parašė naujienų news:hb9tdl$kpb$1@trimpas.omnitel.net... > Koni yra Koni o kaip su OEM'u??? > > FX > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hb9rj6$i7v$1@trimpas.omnitel.net... >> Beje kiek pamenu koni mk4 tai vienoda modeli duoda tiek r32 tiek gti... >> Va ir prekiu kodus radau pagooglinus: 872571 + 802761 >> >> "Sultinys" <sultys@one.lt> parašė naujienų >> news:hb9kfg$6ob$1@trimpas.omnitel.net... >>> kas tas daug kas? >>> taigi amo bus pritaikyti sunkesniam auto ir pilnai nedirbs >>> masina bus kietesne realiai bet ar naudos is to bus tai didelis >>> klausimas, nes neturetu normaliai gerti nelygumu >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hb9d0n$pqo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sausai kalbi. Daug kas taip daro, ir tikrai gerai ten viskas iseina. >>>> >>>> "Sultinys" <sultys@one.lt> parašė naujienų >>>> news:hb80l4$im2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> debiliskas tiuningas >>>>> tik tu toki sugalvoti ir gali >>>>> >>>>> R32 daug sunkesnis o GTI lengvesnis >>>>> geriau ant golfo M6 ratus uzsidek >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hb7j74$2r2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>O mkes amortizatoriai netinka? Cia nesipyzdavoju, rimtai klausiu. >>>>>> >>>>>> As pats planuoju I saviski nuo R32 krautis, jie standesni nei >>>>>> dabartiniai ~15% >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų >>>>>> news:hb6r0o$uhd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki, >>>>>>> >>>>>>> galvoju kad arteja laikas man pasikeisti amo, ka jusu nuomne geriau >>>>>>> ar koni at bilstein, nes kaina tai panasi. Svarsatu apie tuos koni >>>>>>> kur kietumas reguliuojasi, bet apie bilsteinus nelabai zinau, kurie >>>>>>> butu atitikmuo, man aukscio reguliavimo opcijos nereikia, tai kaip >>>>>>> suprantu atitikmuo koniams butu B8? >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >