Tema: Re: del amo
Autorius: Ablasiejus
Data: 2009-10-15 18:49:09
ir tycia gatvej zmogus 140-50-140-0 vare? Kad pazet kaip lankstosi. 
Susikraipo nuo vaziaivmo "batono pirkti."
Sachs veikia. Bet tik veikia.
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hb7f7r$u4g$1@trimpas.omnitel.net...
> užkaitint stabdžius, tai kaip du pirštus apmyžt. Pora kartu nuo 140 iki 
> 50, dar palakstai šiaip, paskui dar įsibėgėji ir sustoji - ir žiūrėk jau 
> dūmai rūksta. O su detalėm tai jo, problemų yra..... kita vertus, pasate 
> SACHS'ai beveik 100kkm jau, troikėj - ~25kkm. Nu veikia kol kas :)
>
>
>
> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
> news:hb7c82$qut$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia visi is servisu/daliu krautuviu ismoke ta zodi _LIETUVOS KELIAI_? 
>> Juokas ima. Puse metu, ir amortikas su boge/sachs lipduku apsimyza. 
>> Nepaslaptis, kad ir KONI ta padaryt megsta. Nu ir ka pardavejas? Nu tai 
>> zek, kokie keliai, etc, etc. O kode gamykloj idetas amortikas neapsimyza 
>> cia lt, 5metus prazulini, ka? Ar kur vokieciuose pirktas, etc, 
>> neapsimyza. KAd ir tas pats KONi lai buna, bus atveztas is tolimu krastu, 
>> tai laikys, bus is cia-shudas.
>> Stabdziu diskai ir, zek, verkia, kad kraiposi. Nu bazaras vienas: bala, 
>> uzkaitinai, etc.
>> Tai cia nerkos draugelui 330ci sukraipe. Isiviazduoji, kiek ten reikia 
>> draskytis dugnas gazas-dugnas stabdis kol tas balvaskes 325x25mm 
>> uzkaitintum? Atrodo, savaite sudeti, ti nieko ir neveike, o draskesi, kol 
>> uzkaitino, kad sulinktu. Ziedas cia koks? Eilinis vaziavmas, i darba, is 
>> darbo, i krautuve, i namus.
>> Nu daba mano is DE zimmermann, tuoj 6k km, tarnauja liuks. Zesma, kaip 
>> toliau.
>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message 
>> news:hb6sls$195$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tavo mintys grazios, teisingos, bet kiek tai tinka
>>> Lietuvos keliam ????
>>> ok, pasakiau savo nuomone, kada nors isgirsiu ir atsiliepimus, aisku
>>> ne ka tik susidejus, o po kokiu poros menesiuku.
>>>
>>> romas
>>>
>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>> news:hb6sej$vh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> zeminta daugelis gamintoju laiko >40mm. Su tokiu zeminimu, telpama i B6 
>>>> ribas. Su B8 glai but zeminta ir stipriau.
>>>> B6 - Ideal upgrade for standard dampers, all the benefits of B8, 
>>>> designed to work with standard ride height and up to 30mm lowering.
>>>> B8 - Specially designed for lowered sport vehicles. It's a must when 
>>>> sports springs are used
>>>> with lowering of 30-40 mm or more. Shortened unit gives less droop and 
>>>> more predictable control of over/undesteer and sharper responses. (In 
>>>> some cases only B6 will be listed.)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:hb6s3s$es$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> va va zeminta, belieka TIK Koni Sport serija, kitus pamirsk, arba 
>>>>> ilgai
>>>>> ir nuobodziai rasysi - masina ant kelio daro nesamones,
>>>>> galiu pasiziureti per gamintojus , kas tokiam modeliui gamina
>>>>> GRYNAI dujinius ne "navarotu", bet Koni Sport - geriau.
>>>>>
>>>>> romas
>>>>>
>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>> news:hb6rg8$v8c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> signaturinis.Pakaba zeminta, priekis 35 mm, galas 20mm.
>>>>>> -- 
>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hb6rbr$v20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o gal paciulbek - kokiam masiniukui tiksliai pageidauji ??
>>>>>>> originali pakaba ???
>>>>>>>
>>>>>>> romas
>>>>>>>
>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hb6r0o$uhd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>
>>>>>>>> galvoju kad arteja laikas man pasikeisti amo, ka jusu nuomne geriau 
>>>>>>>> ar koni at bilstein, nes kaina tai panasi. Svarsatu apie tuos koni 
>>>>>>>> kur kietumas reguliuojasi, bet apie bilsteinus nelabai zinau, kurie 
>>>>>>>> butu atitikmuo, man aukscio reguliavimo opcijos nereikia, tai kaip 
>>>>>>>> suprantu atitikmuo koniams butu B8?
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>