nu nepomentam as.:), bet kad rods nu nera ant tiek zemesne m sport lyginant su stock. -- BMW 330Ci M Sportpaket II "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message news:hb6u73$3r4$1@trimpas.omnitel.net... > ant staigio nerandu. > Gi matavom, kiek skiriasi nuo mano. Priekis te 2 ar kiek cm, o galas te > vienodai buvo. > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:hb6tu0$3au$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai kad viska parasei gerai, bet ar tikrai m sportpaket spyruokles tiek >> zemesnes?t.y. 20mm?, kur radai tokia info, nes kai pastatciau sitas >> spyruokles tai pasileido tikrai daugiau nei 2cm, gerokai daugiau. >> -- >> BMW 330Ci M Sportpaket II >> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >> news:hb6t7k$24c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ok. Nerijaus atvejis. >>> Jis su m-paketo amo, ir tom spyruoklem, kiek, jau du metus bruzina? Jis >>> geriau pasakys. Ir kas atsitiko? >>> Kitas dalykas, tas 35/20 zeminimas, jo atveju. >>> Ta zeminima, matuoja nuo standart suspension, o ne nuo m-sport. >>> M-sport yra 20mm, zemiau uzu standart. >>> Tai realiai, su eibach pro kit, priekis apie 20mm pakrenta, galas apie >>> 10mm. >>> Zodziu, ten daug isvedziojimu galima daryt. Bet realybe tokia - pirk lt >>> sachs, etc, kaip nori tegu vadinas, anys neveikia. As pabandziau - >>> sotus. >>> Uzu normalius amo, ~2.5k lt pasirode daug. Tai buvau sutares srote, kaip >>> atves angla gera, tada issimsiu amo. Per pusmeti ir atitempe, 2005m >>> 325ci m-paket. Ir issiemiau. Rida buvo kazkas 40k myliu. >>> >>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >>> news:hb6sls$195$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tavo mintys grazios, teisingos, bet kiek tai tinka >>>> Lietuvos keliam ???? >>>> ok, pasakiau savo nuomone, kada nors isgirsiu ir atsiliepimus, aisku >>>> ne ka tik susidejus, o po kokiu poros menesiuku. >>>> >>>> romas >>>> >>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>> news:hb6sej$vh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> zeminta daugelis gamintoju laiko >40mm. Su tokiu zeminimu, telpama i >>>>> B6 ribas. Su B8 glai but zeminta ir stipriau. >>>>> B6 - Ideal upgrade for standard dampers, all the benefits of B8, >>>>> designed to work with standard ride height and up to 30mm lowering. >>>>> B8 - Specially designed for lowered sport vehicles. It’s a must when >>>>> sports springs are used >>>>> with lowering of 30-40 mm or more. Shortened unit gives less droop and >>>>> more predictable control of over/undesteer and sharper responses. (In >>>>> some cases only B6 will be listed.) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >>>>> news:hb6s3s$es$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> va va zeminta, belieka TIK Koni Sport serija, kitus pamirsk, arba >>>>>> ilgai >>>>>> ir nuobodziai rasysi - masina ant kelio daro nesamones, >>>>>> galiu pasiziureti per gamintojus , kas tokiam modeliui gamina >>>>>> GRYNAI dujinius ne "navarotu", bet Koni Sport - geriau. >>>>>> >>>>>> romas >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:hb6rg8$v8c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> signaturinis.Pakaba zeminta, priekis 35 mm, galas 20mm. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:hb6rbr$v20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>o gal paciulbek - kokiam masiniukui tiksliai pageidauji ?? >>>>>>>> originali pakaba ??? >>>>>>>> >>>>>>>> romas >>>>>>>> >>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hb6r0o$uhd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>> >>>>>>>>> galvoju kad arteja laikas man pasikeisti amo, ka jusu nuomne >>>>>>>>> geriau ar koni at bilstein, nes kaina tai panasi. Svarsatu apie >>>>>>>>> tuos koni kur kietumas reguliuojasi, bet apie bilsteinus nelabai >>>>>>>>> zinau, kurie butu atitikmuo, man aukscio reguliavimo opcijos >>>>>>>>> nereikia, tai kaip suprantu atitikmuo koniams butu B8? >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >