Tema: Re: del amo
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2009-10-15 13:42:27
nu nepomentam as.:), bet kad rods nu nera ant tiek zemesne m sport lyginant 
su stock.
-- 
BMW 330Ci M Sportpaket II
"Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
news:hb6u73$3r4$1@trimpas.omnitel.net...
> ant staigio nerandu.
> Gi matavom, kiek skiriasi nuo mano. Priekis te 2 ar kiek cm, o galas te 
> vienodai buvo.
> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
> news:hb6tu0$3au$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai kad viska parasei gerai, bet ar tikrai m sportpaket spyruokles tiek 
>> zemesnes?t.y. 20mm?, kur radai tokia info, nes kai pastatciau sitas 
>> spyruokles tai pasileido tikrai daugiau nei 2cm, gerokai daugiau.
>> -- 
>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>> news:hb6t7k$24c$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ok. Nerijaus atvejis.
>>> Jis su m-paketo amo, ir tom spyruoklem, kiek, jau du metus bruzina? Jis 
>>> geriau pasakys. Ir kas atsitiko?
>>> Kitas dalykas, tas 35/20 zeminimas, jo atveju.
>>> Ta zeminima, matuoja nuo standart suspension, o ne nuo m-sport.
>>> M-sport yra 20mm, zemiau uzu standart.
>>> Tai realiai, su eibach pro kit, priekis apie 20mm pakrenta, galas apie 
>>> 10mm.
>>> Zodziu, ten daug isvedziojimu galima daryt. Bet realybe tokia - pirk lt 
>>> sachs, etc, kaip nori tegu vadinas, anys neveikia. As pabandziau - 
>>> sotus.
>>> Uzu normalius amo, ~2.5k lt pasirode daug. Tai buvau sutares srote, kaip 
>>> atves angla gera, tada issimsiu amo. Per pusmeti ir atitempe, 2005m 
>>> 325ci m-paket. Ir issiemiau. Rida buvo kazkas 40k myliu.
>>>
>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message 
>>> news:hb6sls$195$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tavo mintys grazios, teisingos, bet kiek tai tinka
>>>> Lietuvos keliam ????
>>>> ok, pasakiau savo nuomone, kada nors isgirsiu ir atsiliepimus, aisku
>>>> ne ka tik susidejus, o po kokiu poros menesiuku.
>>>>
>>>> romas
>>>>
>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>> news:hb6sej$vh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> zeminta daugelis gamintoju laiko >40mm. Su tokiu zeminimu, telpama i 
>>>>> B6 ribas. Su B8 glai but zeminta ir stipriau.
>>>>> B6 - Ideal upgrade for standard dampers, all the benefits of B8, 
>>>>> designed to work with standard ride height and up to 30mm lowering.
>>>>> B8 - Specially designed for lowered sport vehicles. It’s a must when 
>>>>> sports springs are used
>>>>> with lowering of 30-40 mm or more. Shortened unit gives less droop and 
>>>>> more predictable control of over/undesteer and sharper responses. (In 
>>>>> some cases only B6 will be listed.)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:hb6s3s$es$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> va va zeminta, belieka TIK Koni Sport serija, kitus pamirsk, arba 
>>>>>> ilgai
>>>>>> ir nuobodziai rasysi - masina ant kelio daro nesamones,
>>>>>> galiu pasiziureti per gamintojus , kas tokiam modeliui gamina
>>>>>> GRYNAI dujinius ne "navarotu", bet Koni Sport - geriau.
>>>>>>
>>>>>> romas
>>>>>>
>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hb6rg8$v8c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> signaturinis.Pakaba zeminta, priekis 35 mm, galas 20mm.
>>>>>>> -- 
>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hb6rbr$v20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>o gal paciulbek - kokiam masiniukui tiksliai pageidauji ??
>>>>>>>> originali pakaba ???
>>>>>>>>
>>>>>>>> romas
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hb6r0o$uhd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> galvoju kad arteja laikas man pasikeisti amo, ka jusu nuomne 
>>>>>>>>> geriau ar koni at bilstein, nes kaina tai panasi. Svarsatu apie 
>>>>>>>>> tuos koni kur kietumas reguliuojasi, bet apie bilsteinus nelabai 
>>>>>>>>> zinau, kurie butu atitikmuo, man aukscio reguliavimo opcijos 
>>>>>>>>> nereikia, tai kaip suprantu atitikmuo koniams butu B8?
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>