Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: 911
Data: 2014-02-25 15:41:19
mes ne apie metus-du kalbam o apie desimtmecius.
ir tie visi seni lavoneliai, tikrai nebuvo nauji pirkti lietuvoj atstovybej del keliu kkm relaksacijos y metus.
Atveztas is kokiu uk babaju ar europos cigonyno, kur sukosi tie kilometrai aijnanahui kaip ir istisus metus.
O zinant kad transporto priemones lietuvoj aplamai yra pigesnes negu toj pacioj europoj (hoint autoplius VS mobile.de ) labai nemaza tikimybe kad per tuos 30metu :) jam yra kazkas nutike, arba rida belekokia arba perpistas gerai, del to nupirktas pigiai, pigiai sutaremontuotas ir parduotas lt  :)))