Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: spakainas
Data: 2014-02-19 14:04:48
Nu tai pats sau prieštarauji:

> ...Cia tikrai ne tas atvejis.

> ...as nesakau kad butent cia yra labai
> kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau.

Nu tai apie ką čia kalbi? Nes pasakei tik tiek, kad senas = dapistas.

> atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu
> metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo;)  Nepersistengt su
> investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo.

Nu tai aš ir klausiu - kas ten per 10-20 metų pasikeitė kardinaliai
variklyje, kad va naujesniam pilt tik pagal manualą, o senam tai px
koks? Jei abu nuvažiavę/pradirbę vienodai valandų, tai kodėl naujas bus
geresnio stovio? Automobilius dažniausiai perka tam, kad važiuot.
Motociklus - kad retsykiais pasivažinėt. Kad pastariesiems px metai, tą
labai gerai ir rinkos kainos atspindi. Aš pvz savo hornetą 900 2004
prieš 7 metus pirkau už 12.5klt, dabar dar už kokius 7-8k drąsiai
parduočiau. Su auto tai pzdc - būtų tik į šrotą. Motociklai taip greitai
nenuvertėja, nes jų technologijos taip kardinaliai nesikeičia ir
nuvažiuoja jie gerokai mažiau už auto, svarbiausia - stovis.