Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: spakainas
Data: 2014-02-20 10:13:14
Šiaip siūlyčiau kokiam specui atiduot, kad sureguliuotų, nes ten reikalų
yra. Nors, nežinau tamstos rankų tiesumo, aš pats tai net nebandyčiau
užsiimt. Maniškiam įpurškimas, tai nieko daryt nereikėjo per 7 metus:
tepalus, filtrus, kaladėles ir žvakes keičiau ir tiek žinių. Nu dar
grandinę su žvaigždėm vieną kart.