Tema: Re: Eilerasciai pateikti balsavimui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-11-20 08:41:02
Ahujennas marketingas: "Mes pardavinėjam šuda ir mes ne vieniši!!!".

"Terpentinas"  wrote in message news:l6hjf0$ui7$1@trimpas.omnitel.net...

Naivu būtų manyti, kad tai mūsų darbas, nes visų pirma tai ne mūsų
segmentas, antra mes niekada su skunde minimu degalinių tinklu nedirbome.
Ten kiek teko matyti stumdosi dvi konkuruojančios įmonės ir mes jiems
netrukdome. O nuorodą įdėjau tam, kad parodyti troliui, jog jis visai ne ten
ieško sliekų arba gal nori ieškoti bet neranda :)