Tema: Re: Eilerasciai pateikti balsavimui
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-11-18 10:42:31
Sand - sandėlio darbuotojai, tiesiog negalima buvo nustatyti kieno pildyta
tai ir apibendrinau kaip "Sand". Bet galiu pasakyti, kad Jūsų eilėraščiai
labai pakėlė nuotaiką mūsų darbuotojams, manau tie eilėraščiai kuriuose buvo
paminėti kamštukai privers atkreipti darbuotojų dėmesį į kamštukų užsukimo
svarbą.