Tema: Re: Bet tai kai - DAC per tv...
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-11-16 01:25:24
ziurint su tom ten gamiklom tu nori padarit. ar versla ar seip beleka ;)

"dzonis"  wrote in message news:l667hv$drn$1@trimpas.omnitel.net...

Nenaudok cia savo kurybines galios dykai,
Nes koks terpentinas tuoj pasisavins nemokamai.
Is kitos puses , nesuprantu,
Kaip galima valdyti gamyklas beprotiskai.

"esguires:"  parašė naujienų news:l661gi$b37$1@trimpas.omnitel.net...

nepavydetina poezijos dalia
komercializuotoje viesojoje erdveje

poezija kilnus uzsiemimas,
tikram poetui polekis valdovas,
nors atlygis but zadamas dosnus -
taure, medalis, visas kalendorius.

net jeigu zodis tavo itaigus
sruvena neuzkliudomas pavydo,
komerciniu grubiu melu
idarbins ji koks terpentinas.

"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message

> Koks prizas (kliedintis kalendorius) - tokios ir nuomonės priimamos.
>
> Jauti jėgą - užsienio darbuotojai vertins lietuviško forumo grafomanijos
> išraiškas su dominuojančia nuoroda į peru.
>
> Paralelinė realybė teikia paralelinius prizus už paralelinę nuomonę ;-)))
>
> Skvairai, parašyk ką nors. Mano fantazijai nunešė stogą :-)
>
> S.

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.