Tema: Re: Eilerasciai pateikti balsavimui
Autorius: zhegonskas
Data: 2013-11-19 22:12:52
zema taip melagingai skleisti dezinformacija apie konkurentus. jei
dabar dar pradesi aiskinti, kad tai ne tavo darbas - jei bohu bus pilni
visi skundu portalai apie daniusho produkcija taip, akd su dviems
kibirais seo neatsipirksi.

prasau greitai atsiprasyk ir pripazink, kad sitas skundas tavo ranku
darbas arba gali atsisveikinti su teigiamu prekes zenklo ivaizdziu
internete