Tema: Re: Kondicionieriu pildymas
Autorius: Witt
Data: 2012-05-20 21:58:55
Ko taip karstai reaguoji? ;)  Labai gerai tad laikai ilgai pajunges, taip ir
reikia daryt. + uzsita. As gi nesakau , kad ten xalturini ar kazka tokio,
tik cia paprasciausiai -samis- kitko klause. O kaip matai, isijungia i
diskusija visokie "nelopai" ir priraso visokiu savo auksiniu minciu, tai
taip ir nukrypstama "i lankas".